Καθημερινό φαινόμενο αποτελούν πλέον για τους κατοίκους των χωριών του Δήμου Καλαμάτας οι κλοπές.
Αυτή την φορά οι “γνωστοί- άγνωστοι” εισήλθαν σε σπίτι στην Αίπεια , αναστάτωσαν το χώρο, χωρίς ωστόσο να βρουν κάτι αξίας στο εσωτερικό του. Αποχωρώντας ωστόσο πήραν σακιά με ελαιόκαρπο η συγκομιδή του οποίου είχε γίνει από τους ιδιοκτήτες λίγες ώρες πριν.
Οι κάτοικοι υψώνουν κραυγή αγωνίας καθώς οι επιτήδειοι μπαίνουν αρκετές φορές στα ίδια σπίτια προκαλώντας ζημιές και αφαιρώντας ότι πολύτιμο βρουν.

Την αγωνία της και την αγανάκτησή της εκφράζει σε ανάρτησή της στο facebook η κόρη της ιδιοκτήτριας αναφέροντας χαρακτηριστικά:
“Καλημέρα από την πολύπαθη Αίπεια. Επεισόδιο άγνωστο: Οι “ποντικοί” έκαναν ένα σπίτι …. και πήραν και 6 σακιά ελιές. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;;”