Μερίσματα 6,5 δις. Ευρώ  με φορολογία… 5%! – Μόνο από τις Τράπεζες 4,5 δις. 

Είδα το θέμα στη Farenews για την ευνοϊκή φορολογία των μετόχων έναντι του μισθωτού και του συνταξιούχου και θυμήθηκα κάποια αποτελέσματα χάριν της αναπτυξιακής πολιτικής της κυβέρνησης.
Το σύνολο των μερισμάτων που έδωσαν οι εταιρείες στους μετόχους τους έφτασε τα 6,5 δις. Ευρώ. Η φορολογία των μετόχων είναι 5%!
Τι σημαίνει αυτό;
Ενας μεγαλομέτοχος ενός Σούπερ-Μάρκετ (δηλαδή ο ιδιοκτήτης), από τον … «μισθό» του παίρνει… ψίχουλα! Όμως παίρνει μερίσματα από τις μετοχές του, λόγω της κερδοφορίας της επιχείρησής του.
Όμως τα μερίσματα για να… ζήσει αυτός και η οικογένεια θα φορολογηθούν με… 5%!
Αν τα έπαιρνε με… μισθό , όπως οι υπαλληλοί του ή φορολογία θα ήταν πολλαπλάσια!
Ρε τι τραβάνε και οι… πλούσιοι!
Μόνο ο Κυριάκος τους καταλαβαίνει!