Μοναδικό θέαμα στην 5η Seajets –  Ανάβαση Τσακώνας “Νίκος Κοτρωνάρος”

Μοναδικό θέαμα πρόσφερε στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού η 5η Seajets Ανάβαση Τσακώνας «Νίκος Κοτρωνάρος» που πραγματοποιήθηκε στις 1 και 2 Νοεμβρίου.

Ο αγώνας έγινε στο πλαίσιο του Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διοργανώθηκε από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας. Αν και το Σάββατο κατά την διαδικασία των δοκιμαστικών ο καιρός ήταν άστατος με αρκετή βροχή μέχρι και το δεύτερο σκέλος, η ηλιόλουστη Κυριακή έκανε ιδανική την εκδρομή στο βουνό για να απολαύσει ο κόσμος θεαματικά περάσματα. Οι θεατές που βρέθηκαν κατά μήκος της διαδρομής ξεσήκωσαν τους οδηγούς με το δυνατό τους χειροκρότημα και οι οδηγοί ανταπέδωσαν πατώντας το γκάζι στο πάτωμα, με αυτούς της κατηγορίας Drift, πραγματικά να προσφέρουν απλόχερα υπερθέαμα.

Χορηγός του αγώνα ήταν η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου ενώ συνδιοργανωτές ήταν η Περιφέρεια Πελοποννήσου, ο Δήμος Οιχαλίας και ο Δήμος Καλαμάτας.

Οι απονομές έγιναν στο Μελιγαλά όπου έδωσε το παρών και η δήμαρχος Οιχαλίας Παναγιώτα Γεωργακοπούλου.

Η διοργάνωση κέρδισε και φέτος το στοίχημα και μαζί τα θετικά σχόλια των οδηγών για την διαδρομή, την ποιότητα της διοργάνωσης αλλά και τα μέτρα ασφαλείας.

Ο πρόεδρος της ΑΛΑΚ Θανάσης Κατσάς και το διοικητικό συμβούλιο ευχαρίστησαν τους συνδιοργανωτές και τους χορηγούς και ανανέωσαν το ραντεβού για το 2026, με την ελπίδα ότι η Ανάβαση Τσακώνας θα έχει ενταχθεί στο καλεντάρι του Πρωταθλήματος Αναβάσεων.

                                      ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Για την CAT 3 ο Γιάννης Δρακόπουλος της ΑΛΑΚ (Peugeot 106) πήρε την νίκη. Δεύτερος τερμάτισε ο ταχύτατος Δημήτρης Ζάγαρης (ΛΑ Βόλου, Citroen Saxo) και τρίτος ο Χαράλαμπος Σταμούλης (ΑΣΙΣΑ, Peugeot 106).

Για την CAT 2 είχαμε «μάχη» με τελικό νικητή τον Νίκο Αργυράκη (Start Line, Citroen Saxo), όπου κατάφερε να αφήσει στην δεύτερη θέση τον Χριστόφορο Αλεξόπουλο (ΑΛΑ Καλαμάτας, Opel Ascona) για λίγο περισσότερο από 1 δευτερόλεπτο. Τρίτος τερμάτισε ο Βασίλης Κορωνιός (ΑΛΑ Καλαμάτας Peugeot 106).

Στην CAT 1 απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο εντυπωσιακός Δημήτρης Μουργελάς (ΑΛΜΑ Τρίπολης, Mitsubishi EVO). Για την δεύτερη και την τρίτη θέση η διαφορά ήταν μόλις στα 15 εκατοστά του δευτερολέπτου, με τον Παναγιώτη Σεχιώτη (ΑΛΜΑ Τρίπολης, Mitsubishi EVO) να περνά την Θεοδώρα Χόνδρου (ΑΛΑ Καλαμάτας, Ford Sierra).

Στην FSA2L νικητής και κυρίαρχος ήταν ο Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo) από την Τρίπολη. Στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο Γιάννης Μπακόγιωργας (ΑΛΑ Καλαμάτας, BMW 2002) και το βάθρο συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Γιαννακόπουλος (ΑΛΑ Καλαμάτας, Peugeot 106).

Στην FSA νικητής ήταν ο Γιάννης Κατσαρός (Ford Escort). Δεύτερος τερμάτισε ο Γιώργος Παναγόπουλος (ΑΛΑ Καλαμάτας, BMW E30 M5). Το βάθρο συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Μάλαμας (ΑΛΑ Καλαμάτας, Audi A3).

Στην FST2 ο πρώτος με τον τρίτο είχαν διαφορά κάτω από 4 δέκατα και πραγματικά η μάχη τους κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κόσμου. Τελικός νικητής ήταν ο Παναγιώτης Μαντζιώτης (ΑΛΜΑ Τρίπολης, BMW E30), αφήνοντας πίσω του για μόλις 0,25 δευτερόλεπτα τον Παναγιώτη Δούβαλη (ΑΛΑ Καλαμάτας, BMW E36) και τρίτο με 0,13 δευτερόλεπτα το Τρύφωνα Χασάπη (ΑΛΜ Τρίπολης, Peugeot 106).