Επίσκεψη της δημοτικής αρχής στο σχολείο με αφορμή την ένταξή του στην πρωτοποριακή δράση. Πώς το νηπιαγωγείο της Μεσσήνης γίνεται οδηγός για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό όλων των σχολείων της χώρας.
FARENEWS.GR: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
Στην πρωτοπορία της ψηφιακής εκπαίδευσης βρίσκεται πλέον το 2ο Νηπιαγωγείο Μεσσήνης, το οποίο επισκέφθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 ο Δήμαρχος Μεσσήνης, Γιώργος Αθανασόπουλος, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, Βασίλη Γεωργακλή, και υπηρεσιακούς παράγοντες. Αφορμή για την επίσκεψη στάθηκε η εξαιρετικά τιμητική ένταξη του σχολείου στην πιλοτική εφαρμογή του εθνικού προγράμματος «Kaleidoscope» του Υπουργείου Παιδείας.
Πρόκειται για μια νέα, σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα που σχεδιάστηκε ως ένα ισχυρό εργαλείο για τον εκσυγχρονισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Μάλιστα, μετά την ολοκλήρωση αυτής της πιλοτικής φάσης, η πλατφόρμα αναμένεται να εφαρμοστεί καθολικά σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Μια Smart TV από τον Δήμο για τα πρώτα ψηφιακά μαθήματα
Η συμμετοχή του 2ου Νηπιαγωγείου Μεσσήνης στο πρόγραμμα υλοποιήθηκε μετά από πρόταση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Πελοποννήσου και της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, με τη θερμή υποστήριξη της Συμβούλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών.
Θέλοντας να στηρίξει έμπρακτα αυτή την καινοτόμο προσπάθεια, ο Δήμαρχος Μεσσήνης εξασφάλισε και παρέδωσε στη σχολική μονάδα μια σύγχρονη Smart TV με σύνδεση στο διαδίκτυο. Η κίνηση αυτή ενισχύει άμεσα τις τεχνολογικές υποδομές του σχολείου, επιτρέποντας στις εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα νέα ψηφιακά εργαλεία.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η δημοτική αρχή ενημερώθηκε αναλυτικά από το εκπαιδευτικό προσωπικό για τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας, καθώς και για τον σχεδιασμό των πρώτων διαδραστικών μαθημάτων που θα πραγματοποιηθούν το αμέσως επόμενο διάστημα.
Γιώργος Αθανασόπουλος: «Στηρίζουμε την καινοτομία στην πράξη»
Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Μεσσήνης υπογράμμισε την αξία της ψηφιοποίησης στα σχολεία:
«Η εκπαίδευση αποτελεί μία από τις σημαντικότερες επενδύσεις για το μέλλον του τόπου μας. Η αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων συμβάλλει στην αναβάθμιση της μαθησιακής διαδικασίας και στη δημιουργία ίσων ευκαιριών για όλα τα παιδιά. Ο Δήμος Μεσσήνης θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα τις σχολικές μονάδες και κάθε πρωτοβουλία που προάγει την καινοτομία και την ποιότητα στην εκπαίδευση».
Παράλληλα, ο κ. Αθανασόπουλος εξέφρασε τα θερμά του συγχαρητήρια στη Διευθύντρια του νηπιαγωγείου, Γεωργία Τζήλου, καθώς και σε όλες τις εκπαιδευτικούς για την εργατικότητα και το έργο τους, το οποίο αναβαθμίζει ουσιαστικά το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην περιοχή.