Μια άκρως κρίσιμη κατάσταση που απειλούσε την ομαλή διεξαγωγή των ενδοσχολικών και κυρίως των Πανελλαδικών Εξετάσεων στο 3ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας βρήκε την οριστική της λύση χάρη στα γρήγορα αντανακλαστικά της τοπικής κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: FARENEWS.GR
Όλα ξεκίνησαν από κατεπείγον έγγραφο της Διευθύντριας του 3ου ΓΕΛ προς το Τμήμα Παιδείας του Δήμου Καλαμάτας. Όπως εξήγησε η διευθύντρια, το φωτοτυπικό μηχάνημα του σχολείου εμφάνιζε συνεχείς και ανεπανόρθωτες βλάβες. Παρά το γεγονός ότι είχε επισκευαστεί τρεις φορές κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, ο συντηρητής σήκωσε τα χέρια ψηλά, τονίζοντας ότι το μηχάνημα δεν άντεχε άλλη καταπόνηση. Με την περίοδο των εξετάσεων να ξεκινά και τις ανάγκες αναπαραγωγής θεμάτων να χτυπούν «κόκκινο», το σχολείο έμεινε ακάλυπτο.
Τη λύση έδωσε άμεσα η Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση (ΚΟΙΝΣΕΠ) PHAOS. Με επιστολή της ιδρύτριας και διευθύνουσας συμβούλου, Νέλλης Κουβελάκη , η ΚΟΙΝΣΕΠ προσφέρθηκε στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης να δωρίσει ένα μεταχειρισμένο αλλά σε άριστη κατάσταση πολυμηχάνημα EPSON (εκτυπωτής, scanner, φωτοτυπικό) για τις ανάγκες των μαθητών.
Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Ηλίας Κούτιβας εισήχθη ήδη το θέμα στη Δημοτική Επιτροπή για την επίσημη αποδοχή της δωρεάς , ώστε το μηχάνημα να εγκατασταθεί άμεσα στο σχολικό συγκρότημα της οδού Πραξιτέλους και να ξεκινήσουν οι εξετάσεις χωρίς κανένα άγχος.