Αντώνης Τσώνης: «Το Εργατικό Κέντρο είναι το σπίτι μας – Αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα οι Συλλογικές Συμβάσεις»

Στην πρώτη του επίσημη τοποθέτηση, ο νέος Πρόεδρος δεσμεύεται για σκληρή δουλειά, ενότητα και μέτωπο απέναντι στην εργοδοτική αυθαιρεσία, εξαίροντας παράλληλα την 30ετή παρακαταθήκη του προκατόχου του.

FAENEWS.GR: ΚΟΙΝΩΝΙΑ / ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Με σαφές στίγμα διεκδίκησης, ενότητας και πλήρους ετοιμότητας απέναντι στις σύγχρονες προκλήσεις του κόσμου της εργασίας, ο Αντώνης Τσώνης προχώρησε στην πρώτη του επίσημη δήλωση ως ο νέος Πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Καλαμάτας.

Μετά την ανασυγκρότηση του διοικητικού σχήματος του σωματείου, ο κ. Τσώνης εξέφρασε τη βαθιά του ευγνωμοσύνη προς τους συναδέλφους του για την εμπιστοσύνη τους, υπογραμμίζοντας ότι η εκλογή του αποτελεί «μια ισχυρή δέσμευση για σκληρή δουλειά, ενότητα και ανυποχώρητο αγώνα».

«Οδηγός μας η πολύτιμη παρακαταθήκη του Σωτήρη Τσώνη»

Ο νέος Πρόεδρος έκανε ιδιαίτερη και ξεχωριστή αναφορά στον απερχόμενο Πρόεδρο, Σωτήρη Τσώνη, ο οποίος παρέδωσε τη σκυτάλη μετά από τρεις δεκαετίες εμβληματικής πορείας στην ηγεσία του Κέντρου, προκειμένου να προσφέρει τις υπηρεσίες του από το Δ.Σ. της ΓΣΕΕ.

«Τον ευχαριστώ θερμά για την πολυετή, ανιδιοτελή προσφορά του και την πολύτιμη παρακαταθήκη που αφήνει στο Εργατικό Κέντρο. Η θητεία του χαρακτηρίστηκε από συνέπεια, ήθος και αδιάκοπους αγώνες για την προάσπιση των εργαζομένων της περιοχής μας, αποτελώντας οδηγό για τη δική μας συνέχεια», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στην πρώτη γραμμή οι Συλλογικές Συμβάσεις και οι αξιοπρεπείς μισθοί

Θέτοντας αμέσως τις βάσεις για τη στρατηγική που θα ακολουθήσει η νέα διοίκηση, ο Αντώνης Τσώνης ξεκαθάρισε ότι το Εργατικό Κέντρο θα παραμείνει το ασφαλές καταφύγιο και η καθαρή φωνή κάθε εργαζόμενου, άνεργου και συνταξιούχου της Μεσσηνίας.

Ως βασική και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα του νέου σχήματος ορίστηκε η επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων:

  • Υπογραφή και καθολική εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.

  • Αγώνας για αξιοπρεπείς μισθούς και θωράκιση των κεκτημένων δικαιωμάτων.

  • Ουσιαστική προστασία των εργαζομένων απέναντι σε φαινόμενα εργοδοτικής αυθαιρεσίας.

«Θέλω να διαβεβαιώσω κάθε μέλος ότι θα εργαστώ με διαφάνεια, συλλογικότητα και αφοσίωση για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας. Οι πόρτες του Εργατικού Κέντρου θα είναι πάντα ανοιχτές για όλους. Το Εργατικό Κέντρο είναι το σπίτι μας», κατέληξε ο κ. Τσώνης.

Αναλυτικά η δήλωση:

Με βαθύ αίσθημα ευθύνης και τιμής, επιθυμώ να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς όλες και όλους τους συναδέλφους για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου, εκλέγοντάς με στη θέση του Προέδρου του Εργατικού Κέντρου Καλαμάτας.
Ιδιαίτερη και ξεχωριστή αναφορά οφείλω να κάνω στον απερχόμενο Πρόεδρο, Σωτήρη Τσώνη. Τον ευχαριστώ θερμά για την
πολυετή, ανιδιοτελή προσφορά του και την πολύτιμη παρακαταθήκη που αφήνει στο Εργατικό Κέντρο. Η θητεία του χαρακτηρίστηκε από συνέπεια, ήθος και αδιάκοπους αγώνες για την προάσπιση των εργαζομένων της περιοχής μας, αποτελώντας οδηγό
για τη δική μας συνέχεια.
Η εκλογή αυτή δεν αποτελεί απλώς μια τιμητική διάκριση, αλλά μια ισχυρή δέσμευση για σκληρή δουλειά, ενότητα και ανυποχώρητο αγώνα. Σε μια περίοδο γεμάτη προκλήσεις για τον κόσμο της εργασίας, το Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας θα συνεχίσει να αποτελεί το ασφαλές καταφύγιο και την καθαρή φωνή κάθε εργαζόμενου, άνεργου και συνταξιούχου της περιοχής μας.
Βασική και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητά μας αποτελεί η υπογραφή και η καθολική εφαρμογή των Συλλογικών
Συμβάσεων Εργασίας. Θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για αξιοπρεπείς μισθούς, θωράκιση των εργασιακών δικαιωμάτων και ουσιαστική προστασία των εργαζομένων απέναντι στην αυθαιρεσία, επαναφέροντας τις συλλογικές διαπραγματεύσεις στο επίκεντρο της δράσης μας.
Θέλω να διαβεβαιώσω κάθε μέλος ότι θα εργαστώ με διαφάνεια, συλλογικότητα και αφοσίωση για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας, τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και την ενίσχυση της εργασιακής δικαιοσύνης.
Οι πόρτες του Εργατικού Κέντρου θα είναι πάντα ανοιχτές για όλους.
Με κοινή πορεία και αλληλεγγύη, μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας.
Το Εργατικό Κέντρο είναι το σπίτι μας.