Τη σταθερά υψηλή αγωνιστική του παρουσία επιβεβαίωσε ο Αθλητικός Σύλλογος Τζούντο Καλαμάτας κατά τη συμμετοχή του στους προκριματικούς αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος στο Λαύριο. Οι αθλητές και οι αθλήτριες του συλλόγου έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και πέτυχαν σπουδαίες διακρίσεις ανάμεσα σε 48 συλλόγους από όλη τη χώρα.
Διπλή Επιτυχία στην Κατάταξη
Ο σύλλογος κατέλαβε την τιμητική 6η θέση στην κατηγορία Juniors A’, ενώ αναρριχήθηκε στην 8η θέση της Γενικής Κατάταξης. Οι επιδόσεις αυτές αποδεικνύουν τη συστηματική δουλειά που επιτελούν καθημερινά οι προπονητές και οι αθλητές σε τεχνικό και αγωνιστικό επίπεδο. Ο Α.Σ. Τζούντο Καλαμάτας ανήκει πλέον διαχρονικά στην ελίτ του ελληνικού τζούντο, καθώς διατηρείται σταθερά μέσα στην πρώτη δεκάδα των πρωταθλητών.
Τα Μετάλλια και οι Διακρίσεις
Η αποστολή της Καλαμάτας επέστρεψε με μια πλούσια συλλογή μεταλλίων:
-
Χρυσά Μετάλλια: Η Ρεβέκκα Σακελλαρίου και ο Παναγιώτης Βαξεβάνης ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
-
Χάλκινα Μετάλλια: Την τρίτη θέση κατέκτησαν οι Βαγγέλης Καψάλας, Γιάννης Καψάλας, Εμμέλια Λαμπροπούλου, Μαρίνα Σαραντάκου, Άννα Μητροπούλου και Στάθης Μητρόπουλος.
-
5η Θέση: Πολύ κοντά στα μετάλλια έφτασε η Καλλιόπη Παναγιωτοπούλου, καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση.
Επόμενος Σταθμός: Άρτα
Η διοίκηση του συλλόγου συγχαίρει όλα τα παιδιά για το πάθος και την αξιοπρέπεια που επέδειξαν στους αγώνες, καθώς και τους γονείς που στηρίζουν την προσπάθειά τους. Η ομάδα προετοιμάζεται ήδη εντατικά για την επόμενη μεγάλη πρόκληση: το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στην Άρτα στις 2 και 3 Μαΐου. Ο σύλλογος θα δώσει δυναμικά το «παρών» και εκεί, με στόχο ακόμη υψηλότερες διακρίσεις και νέα μετάλλια.