Στην παράδοση ενός ακόμα σημαντικού έργου υποδομής προχώρησε ο Δήμος Μεσσήνης, καθώς ολοκληρώθηκαν πλήρως οι εργασίες βελτίωσης του οδικού δικτύου εντός της Δημοτικής Κοινότητας Μαυροματίου. Το συγκεκριμένο έργο αναβαθμίζει αισθητικά και λειτουργικά την περιοχή, προσφέροντας ασφαλέστερες μετακινήσεις στους κατοίκους και τους επισκέπτες.
FARENEWS.GR: ΡΕΠΟΡΤΑΖ / ΔΗΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ
Οι παρεμβάσεις εστιάστηκαν στο οδικό τμήμα που οδηγεί από την κεντρική πλατεία του χωριού προς τον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου, φτάνοντας μέχρι και τη σύνδεσή του με την 7η Επαρχιακή Οδό.
Η ανακατασκευή της δημοτικής οδοποιίας αφορούσε συνολικό μήκος περίπου 860 μέτρων και περιλάμβανε:
-
Διαμόρφωση και ουσιαστική βελτίωση της βατότητας του δρόμου.
-
Κατασκευή εξ ολοκλήρου νέου οδοστρώματος.
-
Δημιουργία κατάλληλης τάφρου για την απορροή των ομβρίων υδάτων.
-
Ενίσχυση και σταθεροποίηση των πρανών, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ασφάλεια για το οδικό δίκτυο.
Με τις στοχευμένες αυτές τεχνικές παρεμβάσεις επιτυγχάνεται η συνολική αισθητική και χρηστική αναβάθμιση της εισόδου της Τοπικής Κοινότητας Μαυροματίου από την πλευρά του επαρχιακού άξονα.
Επιτόπια αυτοψία από τη Δημοτική Αρχή
Την πορεία και την ολοκλήρωση του έργου επέβλεψε από κοντά ο Δήμαρχος Μεσσήνης, Γιώργος Αθανασόπουλος, ο οποίος πραγματοποίησε επιτόπια αυτοψία στο σημείο. Τον Δήμαρχο συνόδευαν ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Σπύρος Κοντοθανάσης, καθώς και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Μαυροματίου, Κυριάκος Πατρινιός.
Δήλωση Δημάρχου Μεσσήνης, Γιώργου Αθανασόπουλου: «Το έργο εντάσσεται στον συνολικό σχεδιασμό της Δημοτικής Αρχής για συνεχή βελτίωση της δημοτικής οδοποιίας με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Στηρίζουμε έμπρακτα κάθε Δημοτική Κοινότητα με έργα ουσίας που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής και δημιουργούν καλύτερες συνθήκες για όλους».
