Μια μοναδική θρησκευτική εμπειρία έζησαν όσοι βρέθηκαν χθες το βράδυ στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Ιωάννου Προδρόμου Μεσσήνης. Η Δημοτική Φιλαρμονική Μεσσήνης παρουσίασε το μουσικό πρόγραμμα «Θεού και αγάπης ύμνοι», μεταφέροντας το κοινό στο κατανυκτικό πνεύμα της Μεγάλης Εβδομάδας. Η εκδήλωση, που συνδύασε αρμονικά την κλασική και τη βυζαντινή μουσική, προκάλεσε βαθιά συγκίνηση στους παρευρισκόμενους.
Κορυφαίες ερμηνείες σε κλίμα κατάνυξης
Τη Δημοτική Φιλαρμονική διηύθυνε ο αρχιμουσικός Γιώργος Μουνδρουλέας, δίνοντας έναν επιβλητικό τόνο στη βραδιά. Την παράσταση έκλεψε ο τενόρος και πρωταγωνιστής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Γιάννης Χριστόπουλος. Με την εκφραστική του φωνή, απέδωσε τους ύμνους με σπάνια δύναμη, καθηλώνοντας το ακροατήριο.
Στην επιτυχία της βραδιάς συνέβαλαν καθοριστικά οι σολίστ:
-
Χρήστος Γεωργιόπουλος στο σαξόφωνο.
-
Ερρικέτη Παναγιωτοπούλου στην κιθάρα.
-
Σοφία Τσόγκα στο πιάνο. Τα κείμενα της εκδήλωσης παρουσίασε η Ντένια Λαμπροπούλου, προσθέτοντας τη δική της πινελιά στην ατμόσφαιρα της βραδιάς.
Παρουσίες και Διοργάνωση
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, ο Δήμαρχος Μεσσήνης Γιώργος Αθανασόπουλος, ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Στάθης Αναστασόπουλος, καθώς και πλήθος εκπροσώπων των τοπικών αρχών και φορέων. Ο ναός ήταν κατάμεστος από κόσμο που θέλησε να προετοιμαστεί πνευματικά για τις άγιες ημέρες των Παθών.
Η ξεχωριστή αυτή βραδιά ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας του Δήμου Μεσσήνης με την Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας, αποδεικνύοντας τη δύναμη της μουσικής στην ανάδειξη της θρησκευτικής μας παράδοσης.
