Στην Καλαμάτα ο Χρίστος Δήμας για την επέτειο της 23ης Μαρτίου

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, θα εκπροσωπήσει την Ελληνική Κυβέρνηση στις εορταστικές εκδηλώσεις της Καλαμάτας. Ο κ. Δήμας θα παραστεί στις τελετές για την 205η επέτειο από την απελευθέρωση της πόλης τη Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2026.

Παράλληλα, η Βουλή των Ελλήνων όρισε ως εκπρόσωπό της τον Βουλευτή Μεσσηνίας, Μίλτο Χρυσομάλλη. Οι δύο άνδρες θα τιμήσουν την ιστορική επέτειο της 23ης Μαρτίου 1821, συμμετέχοντας στις επίσημες δοξολογίες και τις καταθέσεις στεφάνων. Η παρουσία της πολιτικής ηγεσίας υπογραμμίζει την εθνική σημασία του εορτασμού για τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα.