Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας

Σημαντικές εξελίξεις δρομολογούνται για τον αγροτικό κόσμο της Πελοποννήσου μετά την επίσκεψη του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Γιάννη Ανδριανού, και τη δέσμευση για ίδρυση ερευνητικού εργαστηρίου.

FARENEWS.GR: ΚΟΡΙΝΘΙΑ / ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Τις εγκαταστάσεις του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννης Ανδριανός. Στο πλαίσιο της επίσκεψής του πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη με τη συμμετοχή εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και των αρμόδιων αγροτικών φορέων.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης, η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κονιάρειου Ινστιτούτου Μαγδαληνή Ράππου, οι Αντιπρόεδροι του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ Νεκτάριος Βιδάκης και Παναγιώτης Χατζηνικολάου, καθώς και η Προϊσταμένη της ΔΑΟΚ Κορινθίας και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου, Θεοδώρα Ρούση.

Ίδρυση εργαστηρίου και μεταφορά της Εθνικής Συλλογής

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο κ. Ανδριανός εξέφρασε την ξεκάθαρη βούληση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων να προχωρήσει σε δύο καίριες παρεμβάσεις:

  • Μεταφορά της Εθνικής Συλλογής: Η Εθνική Συλλογή Εσπεριδοειδών μεταφέρεται στο Κονιάρειο Ινστιτούτο, ενισχύοντας τον επιστημονικό και αναπτυξιακό του ρόλο.

  • Λειτουργία ερευνητικού εργαστηρίου: Δημιουργείται σύγχρονο εργαστήριο έρευνας για την υποστήριξη των παραγωγών.

Οι κινήσεις αυτές θα αξιοποιήσουν την ιστορική και γεωγραφική σύνδεση του Ινστιτούτου με την καλλιέργεια των εσπεριδοειδών. Παράλληλα, θα απαντήσουν αποτελεσματικά στις σύγχρονες ανάγκες του παραγωγικού κόσμου, υπηρετώντας τους σκοπούς του καταστατικού του Ινστιτούτου.

Ο κ. Ανδριανός υπογράμμισε ότι το Υπουργείο θα συνεχίσει τη στενή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Στόχος είναι να προχωρήσουν άμεσα και συντονισμένα οι απαιτούμενες θεσμικές ενέργειες για την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Κονιάρειου Ινστιτούτου.