Προς νέα κυκλοφοριακή μελέτη η Καλαμάτα: Σχέδιο-τομή για την πόλη του μέλλοντος (VIDEO)

Σε τροχιά ριζικής αναμόρφωσης μπαίνει η καθημερινότητα, η κίνηση και η προσβασιμότητα στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας. Σε κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν ο Δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος, και ο Αντιδήμαρχος Αναπτυξιακών Προγραμμάτων και Υποδομών, Βασίλης Κουτραφούρης, αναγγέλθηκε η έναρξη των διαδικασιών για τη νέα, μεγάλη κυκλοφοριακή μελέτη της πόλης.

Πρόκειται για ένα στρατηγικό σχέδιο που στόχο έχει να δώσει οριστικές και επιστημονικά τεκμηριωμένες λύσεις στις σύγχρονες προκλήσεις της αστικής κινητικότητας.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: FARENEWS.GR / ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Θ. Βασιλόπουλος: «Μια μελέτη-εργαλείο που κοιτάζει την Καλαμάτα του μέλλοντος»

Κατά την τοποθέτησή του, ο Δήμαρχος Καλαμάτας υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία του έργου, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται για αποσπασματικές ή πρόχειρες αλλαγές, αλλά για μια κομβική παρέμβαση με βάθος χρόνου.

«Είναι μια μελέτη-εργαλείο που θα κοιτάζει την Καλαμάτα του μέλλοντος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Βασιλόπουλος, συμπληρώνοντας ότι το σχέδιο έρχεται να απαντήσει στις ραγδαία αυξανόμενες ανάγκες της πόλης, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τόσο τη συνεχή οικιστική της επέκταση όσο και τη μεγάλη τουριστική ανάπτυξη που καταγράφει η περιοχή.

Έμφαση σε συνοικίες και ανοιχτή διαβούλευση

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο γεγονός ότι η μελέτη δεν θα περιοριστεί στο στενό εμπορικό κέντρο, αλλά θα επεκταθεί δομικά και σε σημαντικές συνοικίες της πόλης, όπως η Ράχη και η Αγία Παρασκευή, οι οποίες παρουσιάζουν τις δικές τους ιδιαιτερότητες και ανάγκες διασύνδεσης.

Παράλληλα, ο Δήμαρχος δεσμεύτηκε ότι η τελική πρόταση δεν θα επιβληθεί ερήμην της κοινωνίας. Αντίθετα, με την έναρξη εκπόνησης του έργου, θα ξεκινήσει ένας ευρύς κύκλος δημόσιας διαβούλευσης με τη συμμετοχή τοπικών φορέων, επαγγελματικών συλλόγων και των ίδιων των πολιτών, με σκοπό τη συνδιαμόρφωση του σχεδίου και την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής συναίνεσης για τις κυκλοφοριακές αλλαγές.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί αναλυτικά τις δηλώσεις του Δημάρχου Θανάση Βασιλόπουλου και του Αντιδημάρχου Βασίλη Κουτραφούρη από τη συνέντευξη Τύπου: