Νεμέα: Υπογραφές για τη μεγάλη ανάπλαση του κέντρου – Έργο 2,7 εκατ. ευρώ αλλάζει την πόλη

Μια νέα εποχή ξεκινά για την πόλη της Νεμέας. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, και ο Δήμαρχος Νεμέας, Κώστας Φρούσιος, υπέγραψαν σήμερα, Πέμπτη 12 Μαρτίου 2026, την προγραμματική σύμβαση για την πλήρη αναμόρφωση του κέντρου της πόλης. Το έργο διαθέτει προϋπολογισμό 2,7 εκατομμυρίων ευρώ και αντλεί πόρους από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης». Συγκεκριμένα, η παρέμβαση στοχεύει στην αναβάθμιση του δημόσιου χώρου και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Σύνδεση με την οινική ταυτότητα και το νέο Μουσείο

Αρχικά, ο κ. Πτωχός τόνισε ότι το έργο αυτό αποτελεί «επανεκκίνηση» για ένα σημαντικό κύτταρο της πόλης. Ειδικότερα, η ανάπλαση συνδέεται άμεσα με το εμβληματικό κτίριο που θα στεγάσει το νέο Μουσείο Οίνου. Με αυτόν τον τρόπο, η Νεμέα αναδεικνύει την παγκόσμια ταυτότητά της γύρω από το κρασί και τον πολιτισμό. Ταυτόχρονα, ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στη συνεργασία μέσω της ΟΧΕ για την προβολή δύο μεγάλων «σημάτων» της περιοχής: του Ηρακλή και του φημισμένου οίνου της.

Ψυχική ανάταση και διαχρονικό αίτημα των κατοίκων

Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Κώστας Φρούσιος χαρακτήρισε τη σημερινή ημέρα ιστορική. Όπως εξήγησε, η ανάπλαση αποτελούσε διαχρονικό αίτημα και έντονη προσδοκία της τοπικής κοινωνίας. Μάλιστα, ο κ. Φρούσιος εστίασε στην οδό Δερβενακίων, η οποία κουβαλά μνήμες και βιώματα γενεών. Συνεπώς, το έργο δεν προσφέρει μόνο αισθητική αναβάθμιση, αλλά εξασφαλίζει και μια ουσιαστική «ψυχική ανάταση» για τους κατοίκους. Ακολούθως, ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη για την εξαιρετική συνεργασία που οδήγησε στην έναρξη του έργου.

Καταλήγοντας, η Περιφέρεια Πελοποννήσου επενδύει σε δράσεις που αφήνουν πραγματικό αποτύπωμα στην τοπική ανάπτυξη. Επομένως, η Νεμέα αποκτά πλέον ένα κέντρο αντάξιο της ιστορίας και της δυναμικής της, προσφέροντας ένα πιο λειτουργικό περιβάλλον για επισκέπτες και επιχειρήσεις.