Η ΝΔ… «διάλεξε» ως  αντίπαλο τον Τσίπρα – Ο Μητσοτάκης και… Τσίπρα και… Σαμαρά! – Οι άλλοι ακολουθούν τη ΝΔ! – Ο λαός την… δυστυχία του!

Ο Νίκος Λογιώτης αναλύει τη στρατηγική της Νέας Δημοκρατίας μετά τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, ξεσκεπάζοντας τις «μαυρογιαλούρικες» λογικές και το πραγματικό άγχος του κυβερνητικού επιτελείου.

FARENEWS.GR: ΠΟΛΙΤΙΚΗ / ΑΠΟΨΗ / ΕΛΛΑΔΑ

Του Νίκου Λογιώτη 
Είναι φανερό πλέον και κυρίως μετά τις δύο τελευταίες δημοσκοπήσεις που φέρνουν τη διαφορά μεταξύ Μητσοτάκη (ΝΔ) και Τσίπρα (ΕΛ.Α.Σ) σε μονοψήφιο ποσοστό, πως έχουν επιλέξει αντίπαλο στο Μαξίμου, για τις επερχόμενες εκλογές.
Ο αντίπαλος είναι ο Αλέξης Τσίπρας και για να δείξουν πως δεν τον φοβούνται χρησιμοποιούν ως επιχείρημα πως τον έχει νικήσει ο Κυριάκος τρεις φορές.
Δηλαδή, προτιμούν τον Τσίπρα και όχι τον Ανδρουλάκη που τον έχουν νικήσει πολύ περισσότερες…!
Το αστείο είναι πως το ίδιο επιχείρημα (δυστυχώς) έχουν και κάποια άλλα κόμματα και ιδιαίτερα το ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ .
Μόνο που εκεί στο Μαξίμου βιάζονται για τις… επικοινωνιακές  επιλογές τους, επειδή δεν θέλουν να αποκαλυφθεί πως το μόνο που τους απασχολεί είναι ο Αντώνης Σαμαράς.
Οι τοποθετήσεις των κυβερνητικών αναλυτών πως ναι μεν θα κάνει ζημιά στη ΝΔ, αλλά δεν κινδυνεύει η τρίτη θητεία του Μητσοτάκη ως Πρωθυπουργού της χώρας είναι μόνο και μόνο για να ευχαριστιούνται οι ίδιοι.
Γενικότερα όμως τα βιαστικά συμπεράσματα περί της «επιλογής» αντιπάλου έχουν διπλή σκοπιμότητα.
Πρώτο θεωρούν πως η αντιμετώπιση του Τσίπρα με την συνεχή αναφορά στην περίοδο 2015-19, είναι πολύ σημαντική και θα παρασύρει και τα άλλα κόμματα στην αναβίωση του «αντιΣΥΡΙΖΑ» μετώπου, που τώρα θα είναι «αντιΤΣΙΠΡΑ» μέτωπο…
Δεύτερο, αν κατέβει ο Αντώνης Σαμαράς με κόμμα, θα… διευρύνουν την «κριτική» και θα αναφέρονται στην περίοδο… 2012-2019.
Ειλικρινά είναι να απορεί κανείς με την ανοησία που διακατέχει τους συμβουλάτορες του Μητσοτάκη.
Ούτε καν την συσπείρωση που επιδιώκουν δεν θα καταφέρουν με τέτοια επιχειρήματα.
Αντί να πάρει δραστικές αποφάσεις η κυβέρνηση, για την ακρίβεια, για τα σκάνδαλα, για την καθήλωση μισθών και συντάξεων, για το Κράτος Δικαίου και τόσα άλλα που απασχολούν  τους πολίτες, κάθονται και…ψάχνουν αντιπάλους με «μαυρογιαλούρικες» λογικές.
Επίσης πρέπει κάποιος να τους πει, πως η επικοινωνιακή ασυλία που είχαν καταφέρει ως τώρα, δεν θα κρατήσει (όσο και αν ξοδευτούν) όταν το σύστημα διαπιστώσει πως ο «δικός» τους δεν τραβάει πλέον.
Όσο και αν θεωρούν πως ο λαός είναι ευκολόπιστος, δεν πρόκειται να ξαναεπιλέξει αυτούς που τους έφεραν στο σημείο να… ζει μόνο  για 15-20 μέρες το μήνα.
Όταν την ίδια στιγμή ακούει τους υπουργούς να λένε με… καμάρι πως οι Τράπεζες μοίρασαν κέρδη 5,5 δις. Ευρώ και οι μεγάλες επιχειρήσεις είχαν κέρδη 7,5 δις ευρώ.
Άντε να καταλάβει αυτό το… μεγαλείο της κυβερνητικής πολιτικής αυτός που έχασε το σπίτι του από κατάσχεση Τράπεζας ή δεν μπορεί να ταΐσει τα παιδιά του για 10-15 ημέρες!