Μεγάλο βήμα για το Παναρκαδικό Νοσοκομείο: Ανεδείχθη ο προσωρινός ανάδοχος για το έργο ενεργειακής αναβάθμισης των 4,8 εκατ. ευρώ

Πράσινο φως από την Περιφερειακή Επιτροπή για το μεγάλο έργο των 4,79 εκατομμυρίων ευρώ. Τι περιλαμβάνουν οι παρεμβάσεις και οι δηλώσεις των Δημήτρη Πτωχού και Χρήστου Λαμπρόπουλου.

FARENEWS.GR: ΥΓΕΙΑ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Ένα καθοριστικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών υγείας στην Πελοπόννησο πραγματοποιήθηκε με την έγκριση του προσωρινού αναδόχου για το έργο «Ενεργειακή Αναβάθμιση του Παναρκαδικού Γενικού Νοσοκομείου Τρίπολης» από την Περιφερειακή Επιτροπή.

Το έργο, το οποίο διαθέτει τον εντυπωσιακό προϋπολογισμό των 4.792.003,41 ευρώ, αφορά ριζικές και εκτεταμένες παρεμβάσεις στις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις του νοσηλευτικού ιδρύματος. Κύριοι στόχοι της μεγάλης αυτής επένδυσης είναι η κατακόρυφη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του κτιρίου, η δραστική μείωση του λειτουργικού του κόστους και, φυσικά, η εξασφάλιση σαρώς καλύτερων συνθηκών νοσηλείας και εργασίας για ασθενείς, γιατρούς, νοσηλευτές και επισκέπτες.

Δημήτρης Πτωχός: «Δημιουργούμε ένα νοσοκομείο πιο σύγχρονο, αποδοτικό και ανθρώπινο»

Στη σπουδαιότητα του έργου στάθηκε με δήλωσή του ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, υπογραμμίζοντας ότι η στήριξη του ΕΣΥ αποτελεί αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της περιφερειακής αρχής:

«Με το συγκεκριμένο έργο ενισχύουμε ουσιαστικά τις υποδομές του Παναρκαδικού Νοσοκομείου… Η συγκεκριμένη έγκριση, σε συνδυασμό με το μεγάλο έργο ανέγερσης της νέας πτέρυγας του Παναρκαδικού Νοσοκομείου, αλλάζει ουσιαστικά το αποτύπωμα της δημόσιας υγείας στην Αρκαδία και συνολικά στην Πελοπόννησο».

Από την πλευρά του, ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχη και πρόεδρος της Επιτροπής, Χρήστος Λαμπρόπουλος, σημείωσε πως η ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου δείχνει ότι η Περιφέρεια προχωρά με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, ώστε οι σχεδιασμοί να μετατρέπονται άμεσα σε πράξη προς όφελος των πολιτών.