Μέτωπο εργαζομένων για το Νοσοκομείο Καλαμάτας: ΑΔΕΔΥ και Συνδικάτα βγαίνουν στον δρόμο
Μαζική κινητοποίηση διοργανώνουν φορείς και συνδικάτα της Μεσσηνίας την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2026, στις 13:00, στην είσοδο των εξωτερικών ιατρείων του Νοσοκομείου Καλαμάτας. Το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ και το Συνδικάτο Υπαλλήλων Ιδιωτικού Τομέα στηρίζουν την απεργία της ΟΕΝΓΕ. Καλούν…




