Δήμος Καλαμάτας: Στο μικροσκόπιο η βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών και η τουριστική σύνδεση
Ο Δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος και η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ συζήτησαν τη βελτίωση των συγκοινωνιών στην Καλαμάτα και την ενίσχυση του τουριστικού προφίλ.
