Μέσα σε κλίμα χαράς και αισιοδοξίας, οι μαθητές της Γ΄ τάξης αποχαιρέτησαν το γυμνάσιο. Μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη μελωδίες, θεατρικά δρώμενα και συμβολικές στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες.
FARENEWS.GR: ΚΑΛΑΜΑΤΑ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΤΟΠΙΚΑ
Μέσα σε κλίμα συγκίνησης, χαράς και αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ τάξης του 4ου Γυμνασίου Καλαμάτας. Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» εκπρόσωποι της εκπαιδευτικής κοινότητας, της τοπικής αυτοδιοίκησης, γονείς, εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι και πλήθος φίλων του σχολείου.
Η Διευθύντρια του σχολείου, κ. Ευαγγελία Μακρή, καλωσόρισε θερμά τους παρευρισκόμενους. Στον χαιρετισμό της αναφέρθηκε στη σημασία της αποφοίτησης ως ενός σημαντικού σταθμού στη ζωή των παιδιών. Παράλληλα, συνεχάρη τους μαθητές για τις προσπάθειές τους και ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς για τη διαρκή στήριξή τους.
Μουσικά Αφιερώματα και Θεατρικά Δρώμενα
Η γιορτή είχε έντονο καλλιτεχνικό χρώμα και υψηλό επίπεδο παρουσίασης:
-
Αφιέρωμα στον Δ. Σαββόπουλο: Η εκδήλωση άνοιξε μουσικά με τη χορωδία του σχολείου. Τη χορωδία πλαισίωσε η ορχήστρα K.S.Band του πολιτιστικού συλλόγου «Καλλιτεχνικό Στέκι», υπό τη μουσική επιμέλεια και τον συντονισμό της μουσικού του σχολείου, Γιούλης Παπαδοπούλου.
-
Θεατρική παράσταση: Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το δρώμενο της θεατρικής ομάδας, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Ευαγγελίας Σιαχάλου. Πολύτιμη ήταν η καθοδήγηση του ηθοποιού Γιάννη Δρίτσα, καθώς και η συμβολή της Πειραματικής Σκηνής Καλαμάτας και της Λέττας Πετρουλάκη, που παραχώρησε τα κοστούμια.
-
Σολίστ στο πιάνο: Οι μαθητές Ιωάννης Κανελλόπουλος και Ελένη Κουβάτσου χάρισαν στο κοινό εξαιρετικές μουσικές εκτελέσεις στο πιάνο και καταχειροκροτήθηκαν.
Οι Παρουσίες και οι Συγκινητικές Ομιλίες
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης κ. Ιωάννης Σόλαρης και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Καλαμάτας κ. Κουτίβας, οι οποίοι μετέφεραν τις ευχές τους στα παιδιά. Ξεχωριστή τιμή αποτέλεσε η παρουσία των πρώην Διευθυντών του σχολείου, κ. Μπελογιάννη και κ. Λαμπρόπουλου.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Κάτσαρης, απηύθυνε χαιρετισμό επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική συνεργασία σχολείου και οικογένειας. Στη συνέχεια, το κοινό συγκίνησαν οι ομιλίες της εκπαιδευτικού κ. Κατερίνας Γκότση, καθώς και των αριστούχων αποφοίτων Βιολέτας Ζαγούρα, Λυδίας Κυριακοπούλου και Νεφέλης Κυριτσοπούλου, οι οποίες εκπροσώπησαν επάξια τους συμμαθητές τους.
Η Κορυφαία Στιγμή: Μπαλόνια και Ευχές στον Ουρανό
Μετά την προβολή ενός αναμνηστικού βίντεο με στιγμές από τη σχολική ζωή, ακολούθησε η απονομή των απολυτηρίων από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς.
Η τελετή ολοκληρώθηκε με μια άκρως συμβολική κίνηση. Οι απόφοιτοι έγραψαν τα ονόματά τους σε μπαλόνια και τα άφησαν να ταξιδέψουν στον ουρανό, στέλνοντας μαζί τις ευχές και τα όνειρά τους για το μέλλον. Η ρίψη των καπέλων αποφοίτησης σηματοδότησε το τέλος της γυμνασιακής τους διαδρομής. Η όμορφη βραδιά έκλεισε με μουσική, χορό και δεξίωση από τον Σύλλογο Γονέων.
