Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας: Δύο μεγάλες συναυλίες πλημμυρίζουν με μελωδίες το Μέγαρο Χορού

Το Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση στο φιλότεχνο κοινό για δύο ξεχωριστές μουσικές βραδιές. Οι εκδηλώσεις θα λάβουν χώρα στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας κατά το τελευταίο δεκαήμερο του Μαρτίου 2026. Η είσοδος παραμένει ελεύθερη για όλους τους πολίτες, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία για πνευματική ανάταση.

«Οι καθηγητές παίζουν»: Μια βραδιά δεξιοτεχνίας στο Black Box

Αρχικά, το Σάββατο 21 Μαρτίου και ώρα 20:00, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου αφήνουν τις έδρες και ανεβαίνουν στη σκηνή. Στην αίθουσα «Black Box», δεκαεπτά διακεκριμένοι καθηγητές ερμηνεύουν έργα μουσικής δωματίου, καθώς και σόλο συνθέσεις για πιάνο και κιθάρα. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει δημιουργίες σπουδαίων συνθετών όπως οι Chopin, Shostakovich και Χατζηδάκις. Οι καθηγητές επιδιώκουν να αναδείξουν τη μαγεία της μουσικής εκτέλεσης μέσα από την προσωπική τους ερμηνεία.

«Ορχήστρες της Άνοιξης»: Η μαθητική δημιουργία στην Κεντρική Σκηνή

Στη συνέχεια, μία εβδομάδα αργότερα, το Σάββατο 28 Μαρτίου, η δράση μεταφέρεται στην Κεντρική Σκηνή του Μεγάρου. Οι μαθητές του σχολείου παρουσιάζουν τη δική τους συναυλία με τίτλο «Ορχήστρες της Άνοιξης». Επιπλέον, στην εκδήλωση συμμετέχουν πέντε μεγάλα μουσικά σύνολα δυτικής μουσικής και τρία σύνολα μουσικής δωματίου. Οι παρευρισκόμενοι θα απολαύσουν τη Συμφωνική Ορχήστρα, την Ορχήστρα Πνευστών και την Ευρωπαϊκή Χορωδία σε έργα των Vivaldi, Λοΐζου και Σαββόπουλου.

Καταλήγοντας, το Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας αποδεικνύει για άλλη μια φορά το υψηλό επίπεδο της καλλιτεχνικής του παιδείας. Οι δύο αυτές συναυλίες ενώνουν καθηγητές και μαθητές σε μια γιορτή του πολιτισμού, προσφέροντας ποιοτική ψυχαγωγία στην τοπική κοινωνία.