Σε ένα κλίμα ενθουσιασμού, δημιουργικότητας και έντονων συναισθημάτων, το Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας «Μαρία Κάλλας» παρουσίασε τη συναυλία «Ορχήστρες της Άνοιξης». Η εκδήλωση, που φιλοξενήθηκε στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας, ανέδειξε το υψηλό επίπεδο των μαθητών και τη σπουδαία δουλειά που επιτελείται στο σχολείο.
Η Προετοιμασία και η Συμμετοχή του Κοινού
Η συναυλία ξεκίνησε με έναν ιδιαίτερο τρόπο: ένα ζωντανό «ζέσταμα». Ο μαέστρος και οι καθηγητές καθοδήγησαν το κοινό σε ρυθμικές και φωνητικές ασκήσεις, μετατρέποντας τους παρευρισκόμενους από απλούς θεατές σε ενεργά μέλη της μουσικής γιορτής.
Το Πρόγραμμα και οι Μουσικές Στιγμές
Το ρεπερτόριο της βραδιάς ήταν πλούσιο και ποικίλο, περιλαμβάνοντας αγαπημένα ελληνικά τραγούδια που τραγουδήθηκαν απ’ όλη την αίθουσα:
- «Η Γοργόνα» (Στην πάνω γειτονίτσα)
- «Πόσο λυπάμαι»
- «Με ανεξέδες και ζουμπούλια»
- «Συννεφούλα» του Διονύση Σαββόπουλου
- «Θούριος» του Ρήγα Φεραίου
Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς ήταν η αναφορά στους Pink Floyd, με τους μαθητές να αποδίδουν με τον δικό τους τρόπο το πνεύμα του “Another Brick in the Wall” κατά τη διάρκεια των δοκιμών.
Η Αξία των Μουσικών Συνόλων
Στο κλείσιμο της εκδήλωσης, ο διευθυντής του σχολείου και ο μαέστρος κ. Άκης Φιλιός υπογράμμισαν τη σημασία της μουσικής εκπαίδευσης.
«Το πιο βασικό πράγμα που κερδίζει κανείς σε μια ορχήστρα είναι η αίσθηση ότι ανήκει σε μια ομάδα και ότι βάζει το κοινό συμφέρον πάνω από το ατομικό», σημείωσε ο κ. Φιλιός .
Τονίστηκε επίσης η μοναδικότητα των μουσικών συνόλων, όπου μαθητές της Α’ Γυμνασίου συνεργάζονται ισότιμα με μαθητές της Γ’ Λυκείου για έναν κοινό καλλιτεχνικό σκοπό.
Ευχαριστίες και Αναγνώριση
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ευχαριστίες προς τον Δήμο Καλαμάτας, την Περιφέρεια, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που στηρίζουν καθημερινά το έργο των παιδιών. Η συναυλία δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση δεξιοτήτων, αλλά μια απόδειξη ότι η τέχνη μπορεί να ενώσει γενιές και να δημιουργήσει μια ισχυρή κοινότητα.
Δείτε ολόκληρη τη συναυλία εδώ: ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ – ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ (Full Concert)