Ένα αποφασιστικό βήμα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στη Λακωνία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026. Ο Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας, Θεόδωρος Βερούτης, υπέγραψε τη σύμβαση για το έργο «Έργα ηλεκτροφωτισμού στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας Π.Ε. Λακωνίας», παρουσία του αναδόχου και στελεχών της Περιφέρειας.
Προϋπολογισμός και Στόχοι
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 600.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Περιφερειακής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Κύριος στόχος είναι η ουσιαστική αναβάθμιση της ασφάλειας σε επικίνδυνα σημεία, η βελτίωση της ορατότητας τις νυχτερινές ώρες και η δραστική μείωση του κινδύνου τροχαίων ατυχημάτων για οδηγούς και πεζούς.
Οι 6 Κόμβοι που Ηλεκτροδοτούνται
Η παρέμβαση αφορά έξι στρατηγικά σημεία του οδικού δικτύου που παρουσιάζουν αυξημένη κίνηση:
- Κόμβος Σκούρας (προς Γεράκι).
- Κόμβος Κοσμά – Βρονταμά.
- Κόμβος Περιφερειακού Γυθείου (διασταύρωση προς Μαυροβούνι).
- Κόμβος προς Πασαβά (Επ. Οδός 19, Γύθειο – Αρεόπολη – Γερολιμένας).
- Κόμβος προς Βαθύ (Επ. Οδός 19).
- Κόμβος Αγίου Κωνσταντίνου (προς Σκουτάρι – Κότρωνα).
Θεόδωρος Βερούτης: «Απόλυτη προτεραιότητα η ασφάλεια των πολιτών»
Στη δήλωσή του, ο κ. Βερούτης υπογράμμισε τη σημασία του έργου για την προστασία της ανθρώπινης ζωής:
«Παρεμβαίνουμε σε κομβικά σημεία που παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα. Στόχος μας είναι ένα πιο ασφαλές και σύγχρονο οδικό περιβάλλον. Συνεχίζουμε να υλοποιούμε έργα ουσίας που βελτιώνουν την καθημερινότητα και ενισχύουν την ανάπτυξη της Λακωνίας».
Στην υπογραφή παρέστησαν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Σπύρος Τζινιέρης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Παναγιώτης Τζινάκος και ο προϊστάμενος Τεχνικών Έργων Άγγελος Πλειώτας.