Το ΝΤ ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας, η ΟΣΥΑΠΕ και ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Περιφερειακής Ενότητας ανοίγουν τα χαρτιά τους τη Δευτέρα 22 Ιουνίου στο Διοικητήριο, ενόψει της μεγάλης πανελλαδικής κλαδικής απεργίας.
FARENEWS.GR: ΚΑΛΑΜΑΤΑ / ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ & ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Καλαμάτα, 21 Ιουνίου 2026 – Σε τροχιά πλήρους απεργιακής κινητοποίησης βρίσκονται οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες όλης της χώρας, ενόψει της 24ωρης πανελλαδικής κλαδικής απεργίας που έχει προκηρυχθεί για την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026. Στο πλαίσιο αυτό, το Νομαρχιακό Τμήμα (ΝΤ) ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας, από κοινού με μέλη του Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ) και τον Σύλλογο Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, διοργανώνουν προγραμματισμένη συνέντευξη τύπου.
Η συνέντευξη θα πραγματοποιηθεί αύριο, Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 και ώρα 12:00 το μεσημέρι, στην αίθουσα «Παναγιώτης Φωτέας» στα γραφεία της Π.Ε. Μεσσηνίας (Κρήτης 13). Κατά τη διάρκειά της, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων θα αναλύσουν τους λόγους και το διεκδικητικό πλαίσιο της κινητοποίησης.
Η «αιμορραγία» της υποστελέχωσης και το μισθολογικό αίτημα
Όπως ήδη έδωσε το στίγμα σε κεντρικό επίπεδο η πρόεδρος της ΟΣΥΑΠΕ, Βέτα Πανουτσάκου, οι Περιφέρειες αντιμετωπίζουν δραματική υποστελέχωση, καθώς έχουν πάψει να είναι ελκυστικές λόγω του τεράστιου όγκου δουλειάς και των μηδαμινών κινήτρων.
Οι εργαζόμενοι στη Μεσσηνία και την υπόλοιπη Ελλάδα διεκδικούν:
-
Μαζικούς μόνιμους διορισμούς και μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους.
-
Μισθολογικές αυξήσεις με οριζόντια άνοδο 20% στους μισθούς όλων των κατηγοριών και ξεπάγωμα των κλιμακίων.
-
Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού (Δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας).
-
Κάλυψη των εξόδων κίνησης για τους υπαλλήλους που εκτελούν εξωτερικές υπηρεσίες και ελέγχους, καθώς και θεσμοθέτηση ειδικού ελεγκτικού επιδόματος.
Στο στόχαστρο ο νέος Κώδικας Αυτοδιοίκησης
Οι δημόσιοι λειτουργοί εκφράζουν την έντονη αντίθεσή τους στις θεσμικές αναδιαρθρώσεις που προωθούνται στη Βουλή, με αιχμή τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τη διαδικασία αναθεώρησης του Συντάγματος. Το συνδικαλιστικό κίνημα προειδοποιεί για μεθοδευμένη προσπάθεια άρσης της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων και εισαγωγής «δημοσιονομικών κοφτών», ενώ παράλληλα καταγγέλλει το αυστηροποιημένο πειθαρχικό πλαίσιο ως μοχλό πίεσης.
Η κεντρική απεργιακή συγκέντρωση έχει οριστεί για την Τετάρτη 24 Ιουνίου, στις 10:30 π.μ., έξω από το Υπουργείο Οικονομικών στην Αθήνα, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθούν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις έδρες όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της Καλαμάτας.