Η παράταξη «Ιατρική Ενότητα» ευχαριστεί τους γιατρούς της Μεσσηνίας για την ανάδειξή της σε δεύτερη δύναμη και συγχαίρει την πρώτη παράταξη, δίνοντας το στίγμα της επόμενης ημέρας.
FARENEWS.GR: ΥΓΕΙΑ / ΕΚΛΟΓΕΣ / ΜΕΣΣΗΝΙΑ
Με ένα ξεκάθαρο μήνυμα που εστιάζει στην ανάγκη για ενότητα, συνθέσεις και δημιουργικές συνεργασίες, τοποθετείται η παράταξη «Ιατρική Ενότητα» και ο επικεφαλής της, Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Μεσσηνίας, Δημήτριος Τζωρτζίνης, μετά την ολοκλήρωση των εκλογικών διαδικασιών στον Συλλογικό φορέα των γιατρών του νομού.
Στο επίσημο δελτίο Τύπου, η «Ιατρική Ενότητα» εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς όλους τους συναδέλφους γιατρούς που συμμετείχαν μαζικά στις κάλπες, ενισχύοντας με τη στάση τους τον θεσμικό ρόλο του Συλλόγου.
Συγχαρητήρια στην πρώτη παράταξη και ευχαριστίες
Η παράταξη του κ. Τζωρτζίνη συγχαίρει δημόσια τη «Νέα Δύναμη Ευθύνης» για την κατάκτηση της εκλογικής πρωτιάς, καθώς και το σύνολο των παρατάξεων και των υποψηφίων που έδωσαν το «παρών» σε μια άκρως δημοκρατική, υπεύθυνη και αξιοπρεπή εκλογική αναμέτρηση.
Παράλληλα, απευθύνει ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στα μέλη του Συλλόγου που τίμησαν με την ψήφο τους την «Ιατρική Ενότητα», αναδεικνύοντάς την σε δεύτερη δύναμη στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Όπως τονίζεται, η εμπιστοσύνη αυτή αποτελεί ύψιστη τιμή αλλά και ισχυρή δέσμευση για το μέλλον.
Το στίγμα της επόμενης ημέρας στον Ιατρικό Σύλλογο
Αναλύοντας το μήνυμα της κάλπης, ο κ. Τζωρτζίνης επισημαίνει ότι το αποτέλεσμα καθιστά σαφή την ανάγκη για υπεύθυνη στάση από όλες τις πλευρές, με κοινό στόχο τη συμπόρευση.
«Η επόμενη ημέρα πρέπει να βρει τον ιατρικό κόσμο της Μεσσηνίας ενωμένο, με μοναδικό γνώμονα την προάσπιση των συμφερόντων των συναδέλφων και την αναβάθμιση του ρόλου του Ιατρικού Συλλόγου», αναφέρεται χαρακτηριστικά. Η «Ιατρική Ενότητα» ξεκαθαρίζει ότι θα συνεχίσει να εργάζεται με θεσμικότητα, συνέπεια και υψηλό αίσθημα ευθύνης, συμμετέχοντας ενεργά σε κάθε πρωτοβουλία που προάγει την πρόοδο του κλάδου στη Μεσσηνία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
“Η Ιατρική Ενότητα ευχαριστεί θερμά όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Μεσσηνίας, επιβεβαιώνοντας με την παρουσία και την ψήφο τους τη σημασία της ενεργούς συμμετοχής στα συλλογικά μας όργανα.
Συγχαίρουμε τη «Νέα Δύναμη Ευθύνης» για την εκλογική της πρωτιά, καθώς και όλες τις παρατάξεις και τους υποψηφίους που συμμετείχαν στη δημοκρατική αυτή διαδικασία με σεβασμό και υπευθυνότητα.
Εκφράζουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες προς τους συναδέλφους που εμπιστεύτηκαν την Ιατρική Ενότητα και μας ανέδειξαν δεύτερη δύναμη στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Η εμπιστοσύνη αυτή αποτελεί για εμάς μεγάλη τιμή και ισχυρή δέσμευση.
Το εκλογικό αποτέλεσμα ανέδειξε την ανάγκη για συνθέσεις, συνεργασίες και υπεύθυνη στάση από όλες τις πλευρές. Η επόμενη ημέρα πρέπει να βρει τον ιατρικό κόσμο της Μεσσηνίας ενωμένο, με μοναδικό γνώμονα την προάσπιση των συμφερόντων των συναδέλφων και την αναβάθμιση του ρόλου του Ιατρικού Συλλόγου.
Η Ιατρική Ενότητα θα συνεχίσει να υπηρετεί με συνέπεια, θεσμικότητα και αίσθημα ευθύνης τις αρχές της, συμμετέχοντας δημιουργικά σε κάθε προσπάθεια που προάγει την ενότητα και την πρόοδο του Συλλόγου.”