Το κράτος νίπτει τας χείρας του, οι Δήμοι θα βάζουν χαράτσια… και ο ενοικιαστής θα πληρώνει τη νύφη!

«Η κυβέρνηση βρήκε τον τέλειο τρόπο για να μην ενισχύει την Τοπική Αυτοδιοίκηση με προσωπικό, πόρους και οχήματα: της δίνει απλώς το ελεύθερο να γδάρει νόμιμα τους ιδιοκτήτες! Αντί για κρατική στήριξη, από το 2027 μας φορτώνουν δύο νέα χαράτσια (Τέλος Τοπικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης) μέσω του λογαριασμού ρεύματος. Έτσι, το κράτος κάνει τον “τροχονόμο”, οι Δήμοι τον “φορομπήχτη” και ο δύσμοιρος ο ενοικιαστής θα δει το μίσθωμα να εκτοξεύεται… που να βγει ο λογαριασμός!»