Στο πλευρό των νοσηλευόμενων αστυνομικών του «401» ο Ι. Λαμπρόπουλος και η ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ.

Επίσκεψη με έντονο συμβολισμό και ανθρώπινο χαρακτήρα πραγματοποίησαν σήμερα, Μεγάλη Τρίτη 7 Απριλίου 2026, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Ιωάννης Δ. Λαμπρόπουλος, και ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Δημήτριος Μάλλιος. Η ηγεσία του Σώματος βρέθηκε στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών, προκειμένου να στηρίξει έμπρακτα τους αστυνομικούς που νοσηλεύονται.

Ευχές για ταχεία ανάρρωση και συμβολικά δώρα

Την ηγεσία υποδέχθηκε ο Διοικητής του νοσοκομείου, Ταξίαρχος Ιωάννης Ζάγκας, μαζί με μέλη της διοίκησης και το ιατρικό προσωπικό. Ο κ. Λαμπρόπουλος και ο Αντιστράτηγος Μάλλιος επισκέφθηκαν τους θαλάμους νοσηλείας, όπου:

  • Προσέφεραν συμβολικά δώρα στους αστυνομικούς εν όψει του Πάσχα.

  • Αντάλλαξαν ευχές για ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επιστροφή στα καθήκοντά τους.

  • Ενημερώθηκαν αναλυτικά από τους θεράποντες ιατρούς για την πορεία της υγείας των νοσηλευομένων.

Η συνοδεία της ηγεσίας

Στην επίσκεψη συμμετείχαν επίσης ο Β΄ Υπαρχηγός του Σώματος, Αντιστράτηγος Ιωάννης Σκούρας, και ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Υγειονομικού, Υποστράτηγος Γεώργιος Πουλιάνος, υπογραμμίζοντας το ενδιαφέρον του Σώματος για την υγειονομική περίθαλψη και την ευημερία του προσωπικού του.