Επίσκεψη με έντονο συμβολισμό και ανθρώπινο χαρακτήρα πραγματοποίησαν σήμερα, Μεγάλη Τρίτη 7 Απριλίου 2026, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Ιωάννης Δ. Λαμπρόπουλος, και ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Δημήτριος Μάλλιος. Η ηγεσία του Σώματος βρέθηκε στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών, προκειμένου να στηρίξει έμπρακτα τους αστυνομικούς που νοσηλεύονται.
Ευχές για ταχεία ανάρρωση και συμβολικά δώρα
Την ηγεσία υποδέχθηκε ο Διοικητής του νοσοκομείου, Ταξίαρχος Ιωάννης Ζάγκας, μαζί με μέλη της διοίκησης και το ιατρικό προσωπικό. Ο κ. Λαμπρόπουλος και ο Αντιστράτηγος Μάλλιος επισκέφθηκαν τους θαλάμους νοσηλείας, όπου:
-
Προσέφεραν συμβολικά δώρα στους αστυνομικούς εν όψει του Πάσχα.
-
Αντάλλαξαν ευχές για ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επιστροφή στα καθήκοντά τους.
-
Ενημερώθηκαν αναλυτικά από τους θεράποντες ιατρούς για την πορεία της υγείας των νοσηλευομένων.
Η συνοδεία της ηγεσίας
Στην επίσκεψη συμμετείχαν επίσης ο Β΄ Υπαρχηγός του Σώματος, Αντιστράτηγος Ιωάννης Σκούρας, και ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Υγειονομικού, Υποστράτηγος Γεώργιος Πουλιάνος, υπογραμμίζοντας το ενδιαφέρον του Σώματος για την υγειονομική περίθαλψη και την ευημερία του προσωπικού του.
