Με κατάνυξη η Μ. Τρίτη στην Ιερά Μητρόπολη Κορίνθου

Η Ιερά Μητρόπολις Κορίνθου τίμησε με την δέουσα εκκλησιαστική τάξη τη Μεγάλη Τρίτη. Οι λατρευτικές συνάξεις ξεκίνησαν το πρωί της 7ης Απριλίου 2026.

Η Χοροστασία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου

Αρχικά, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Παύλος μετέβη στην Ιερά Μονή Αγίας Μαρίνης Λουτρακίου. Εκεί χοροστάτησε στην Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία. Επιπλέον, ο ίδιος συνέχισε το λατρευτικό πρόγραμμά του το απόγευμα της ίδιας ημέρας. Ειδικότερα, επισκέφθηκε τον Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννου στο Δερβένι. Στον συγκεκριμένο ναό τέλεσε την Ακολουθία του Νυμφίου (Όρθρο Μεγάλης Τετάρτης).

Η Παρουσία του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου

Παράλληλα, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος συμμετείχε ενεργά στις ακολουθίες της ημέρας. Συγκεκριμένα, ο Επίσκοπος χοροστάτησε στην Ενορία του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στους Αγίους Θεοδώρους. Με αυτόν τον τρόπο, η ηγεσία της τοπικής Εκκλησίας ενίσχυσε πνευματικά το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Κορινθίας.

Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό εδώ.