Λύκειο των Ελληνίδων Καλαμάτας: Μια σπουδαία γιορτή παράδοσης με τη συμμετοχή 7 πόλεων της Πελοποννήσου

Παιδικές και εφηβικές ομάδες από επτά πόλεις γέμισαν με κέφι το Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας, στέλνοντας μήνυμα αγάπης για την παράδοση.

FARENEWS.GR: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ /  ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Μια σπουδαία πολιτιστική γιορτή φιλοξένησε το Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας. Η 2η Χορευτική Συνάντηση των Λυκείων των Ελληνίδων της Πελοποννήσου με τίτλο «Καλώς ανταμωθήκαμε» σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Στην εκδήλωση συμμετείχαν παιδικές και εφηβικές ομάδες από επτά μεγάλες πόλεις. Το κοινό χειροκρότησε τα τμήματα από την Καλαμάτα, την Πάτρα, την Τρίπολη, τον Πύργο, τη Σπάρτη, το Άργος και το Κιάτο.

Το Λύκειο των Ελληνίδων Καλαμάτας (Λ.Ε.Κ.) σε ανάρτησή του στα sosial media εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες σε όσους συνέβαλαν σε αυτό το αποτέλεσμα. Ευχαριστεί τις Προέδρους και τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των αδελφών Λυκείων. Στέλνει ευχαριστίες στους δασκάλους, στους χορευτές και στις χορεύτριες που τίμησαν τη φετινή διοργάνωση.

Οι πολύτιμες συνεργασίες και η μουσική επένδυση

Η εκδήλωση στηρίχθηκε στην άψογη συνεργασία με τοπικούς φορείς. Το Λ.Ε.Κ. ευχαριστεί θερμά το Μουσικό Σύνολο Παραδοσιακής Μουσικής «Χορίαμβος» της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας για την αφιλοκερδή συμμετοχή του. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνει στον δάσκαλο του συνόλου, Νικόλα Παλαιολόγο. Παράλληλα, ευχαριστεί τον Διευθυντή της Σχολής Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας, Κωνσταντίνο Σιάχο, για την εξαιρετική συνεργασία.

Η εμπιστοσύνη των γονέων και η προσφορά των δασκάλων

Η διοίκηση του Λυκείου ευχαριστεί θερμά τους γονείς που εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους στο Λύκειο για μία ακόμα χρονιά. Επίσης συγχαίρει τα ίδια τα παιδιά και τους εφήβους για το κέφι και την αγάπη που έδειξαν στην εκδήλωση.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες εξέφρασε προς στους δασκάλους του Λυκείου των Ελληνίδων Καλαμάτας, Άγη Τσακαλάκο, Νίκο Πετρούλια, Ηρώ Διαμαντάκου, Μαρία Πατικοπούλου και Νίκο Λαμπρόπουλο. Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί προσφέρουν αδιάκοπα το έργο τους και μεταδίδουν τη γνώση στις νεότερες γενιές.

Τέλος, το Λ.Ε.Κ. ευχαριστεί τις υπεύθυνες της ιματιοθήκης και τα μέλη του Δ.Σ. για την πολύτιμη βοήθειά τους. Την επιμέλεια της παράστασης είχαν ο δάσκαλος χορού,  Άγης Τσακαλάκος, και η Έφορος χορού και χορωδίας,  Άννα Μαύρου-Μπουζιάνη.