Βγήκε χθες ο Παύλος Γερουλάνος και είπε πως το ΠΑΣΟΚ πρέπει να αλιεύσει ψηφοφόρους από το 1,5 εκ. το οποίο έφυγε από το κόμμα τα τελευταία χρόνια.Παύλο.
Το ΠΑΣΟΚ εκείνο ήταν το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου.
Σήμερα είναι το ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ του Νίκου Ανδρουλάκη.
Δηλαδή, άλλος ηγέτης του Κινήματος, άλλο ΑΦΜ και διαφορετικό όνομα (τίτλος).
Αρκετά στελέχη της τότε νεολαίας του ΠΑΣΟΚ αλλά και κάποιοι μεγαλύτεροι, βρίσκονται σήμερα στη ΝΔ και μάλιστα στην κυβέρνηση του Κυριάκου.
Οι ψηφοφόροι, τα ξέρουν αυτά και έχουν επιλέξει.
Άλλοι στο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και τώρα στην ΕΛ.Α.Σ, άλλοι στη ΝΔ και αρκετοί στον… καναπέ ή στην ξαπλώστρα (λόγω καλοκαιριού).
Που στο καλό να τους βρεις;