
Τι στο καλό τους έχει πιάσει αρκετούς ΝΔκράτες που βγαίνουν στις τηλεοράσεις και με πολύ… αγάπη, αναφέρονται στην ΕΛ.Α.Σ του Αλέξη Τσίπρα και στο ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ του Νίκου Ανδρουλάκη.
Δείχνουν τρομερή συμπόνια στα «λάθη» που κάνουν (και είναι κρίμα, λένε).
Αναφέρονται με συμπόνια, πως δεν πρέπει να κάνουν το… ένα, να μη κάνουν το… άλλο γιατί τους κάνει κακό…!
Μέχρι και ο Άδωνης, αναφέρεται σε λάθη που κάνουν…!
Ρε παιδιά συνεχίστε την τοξικότητα την οποία γνωρίζετε πολύ καλά και αφήστε τις συμβουλές.
Ευτυχώς, που υπάρχει και ο Μαρινάκης (ο Παύλος) και κρατά τα τοξικά προσχήματα!