Η νέα γενιά σχεδιάζει την Καλαμάτα: Μαθητές κατέθεσαν προτάσεις στον Δήμαρχο
Οι νέοι της πόλης πήραν τον λόγο στο Δημαρχείο Καλαμάτας και παρουσίασαν το δικό τους όραμα για μια πιο βιώσιμη πόλη. Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος YEP της Inter Alia, μαθήτριες και μαθητές συμμετείχαν σε εργαστήρια συμμετοχικού σχεδιασμού.









