Δήμος Καλαμάτας: Πρόστιμο 1.000 ευρώ σε ιδιώτη που έκοψε παράνομα δέντρο από πεζοδρόμιο
Αναφορικά με καταγγελία που δημοσιεύτηκε στον τοπικό Τύπο και αφορά κοπή δέντρου (μανόλιας) από πεζοδρόμιο της οδού Κρήτης, διευκρινίζονται τα ακόλουθα: Η συγκεκριμένη πράξη, δηλαδή η κοπή δέντρου (μανόλια) από πεζοδρόμιο της οδού Κρήτης, είναι παράνομη ενέργεια δημότη και σε…





