Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής ανάτασης, η Ιερά Μητρόπολις Κορίνθου τίμησε την Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2026, την Ακολουθία των Γ’ Χαιρετισμών προς την Υπεραγία Θεοτόκο. Οι πιστοί κατέκλυσαν τους Ιερούς Ναούς της περιοχής για να ψάλουν το «Χαίρε» στη Μητέρα του Θεού, συμμετέχοντας ενεργά στις λατρευτικές εκδηλώσεις της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Η χοροστασία του Μητροπολίτη Παύλου στο Βοχαϊκό
Αρχικά, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Παύλος χοροστάτησε στον κατάμεστο Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Βοχαϊκού. Ο εφημέριος του Ναού, π. Παναγιώτης Παπαθανασίου, καλωσόρισε τον Ποιμενάρχη εκ μέρους της ενορίας. Στη συνέχεια, ο Σεβασμιώτατος ανέλυσε στο κήρυγμά του τον οίκο «Νέαν ἔδειξεν κτίσιν», τονίζοντας τα εξής:
-
Ο Κτίστης Χριστός εμφανίζει καθημερινά θαυμαστά γεγονότα στη ζωή μας.
-
Οι πιστοί οφείλουν να αναγνωρίζουν τα «μικρά» καθημερινά θαύματα.
-
Η πορεία στη «νέα κτίση» αποτελεί χρέος για κάθε μέλος της Εκκλησίας.
Στους Αγίους Θεοδώρους ο Επίσκοπος Κεγχρεών
Παράλληλα, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος τέλεσε την Ιερά Ακολουθία στον Ενοριακό Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στους Αγίους Θεοδώρους. Επιπλέον, ο Θεοφιλέστατος μετέφερε στο εκκλησίασμα τις πατρικές ευχές του Μητροπολίτη Παύλου, αναπτύσσοντας επίκαιρες πνευματικές σκέψεις για τη σημασία της περιόδου που διανύουμε.
Καταλήγοντας, η Ιερά Μητρόπολις Κορίνθου συνεχίζει το πλούσιο λατρευτικό της πρόγραμμα, προετοιμάζοντας τους πιστούς για τη μεγάλη εορτή του Πάσχα.
