Κακό χωριό τα λίγα σπίτια λέγανε οι παλιοί.Το φαινόμενο αυτό, δυστυχώς, εμφανίζεται και στο εσωτερικό του ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ.
Και δεν είναι η… διάσταση απόψεων μεταξύ των στελεχών που επικράτησαν μετά την εκλογή του Νίκου Ανδρουλάκη στην αρχηγία του κόμματος, είναι πως και μεταξύ τους εμφανίζονται «διαφορές» απόψεων και… αποφάσεων.
Ακόμη και σε στελέχη ή και μεμονωμένους πολίτες που βοήθησαν σε εκλογικές διαδικασίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, υπάρχει ένταση.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνουμε τι στο καλό επιδιώκουν.
Το περίεργο είναι πως δεν ακολουθούν τις εσωτερικές φαγωμάρες των εξ Αθηνών συντρόφων. Έχουν δικές τους προσωπικές διαφορές.
Και καλά αυτοί που ενδιαφέρονται για το ψηφοδέλτιο των Εθνικών Εκλογών.
Αλλά και οι ήδη εκλεγμένοι στο Δήμο και στην Περιφέρεια τι θέλουν να αποδείξουν;
Θα επανέλθουμε με ονόματα και… σκέρτσα!