Αυτοψία Χρ. Δήμα και Θ. Βασιλόπουλου στα σχολικά εργοτάξια της β’ φάσης «Μ. Γιαννάκου»

Ο Υπουργός Υποδομών επιθεώρησε από κοντά τις εκτεταμένες εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης. Μαζί του βρέθηκαν ο Δήμαρχος, ο Περιφερειάρχης, οι βουλευτές και η διοίκηση της ΚΤΥΠ Α.Ε.

FARENEWS.GR: ΥΠΟΔΟΜΕΣ / ΠΑΙΔΕΙΑ / ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, πραγματοποίησε σήμερα εκτεταμένη περιοδεία σε σχολικές μονάδες της Καλαμάτας. Ο Υπουργός έκανε επιτόπια αυτοψία στα σχολεία, όπου ήδη εκτελούνται σημαντικές εργασίες αναβάθμισης. Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίας του Υπουργού στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας.

Συγκεκριμένα, ο κ. Δήμας επισκέφθηκε διαδοχικά το 6ο Γυμνάσιο, το 5ο Λύκειο και το 2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας. Στα συγκεκριμένα σχολικά συγκροτήματα βρίσκονται ήδη εγκατεστημένα τεχνικά συνεργεία. Οι εργολάβοι έχουν ξεκινήσει τις προβλεπόμενες παρεμβάσεις για τη ριζική ανακαίνιση της σχολικής στέγης. Τα τρία αυτά σχολεία είναι ενταγμένα στη β’ φάση του μεγάλου εθνικού προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου». Υπενθυμίζεται ότι κατά την α’ φάση του ίδιου προγράμματος, η πολιτεία ολοκλήρωσε ήδη εκτεταμένες εργασίες συντήρησης σε ακόμα τρία σχολεία της Καλαμάτας.

Ποιοι συνόδευσαν τον Υπουργό στην περιοδεία

Τον Υπουργό Υποδομών συνόδευσε καθ’ όλη τη διάρκεια των επισκέψεων ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος. Στις αυτοψίες συμμετείχε ενεργά και ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός.

Παρόντες στην επιθεώρηση των σχολικών μονάδων ήταν επίσης:

  • Ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Λαμπρόπουλος.

  • Οι Βουλευτές Μεσσηνίας Μίλτος Χρυσομάλλης και Περικλής Μαντάς.

  • Ο Πρόεδρος της εταιρείας «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» (ΚΤΥΠ) Τιμολέων Κατσίπος.

  • Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Θανάσης Γιάνναρης.

  • Αιρετοί εκπρόσωποι του Δήμου Καλαμάτας.

  • Εξειδικευμένα στελέχη της ΚΤΥΠ, καθώς και μηχανικοί των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Καλαμάτας.

Το αντικείμενο των εργασιών και η παρέμβαση των γονέων

Το κυβερνητικό και υπηρεσιακό κλιμάκιο εξέτασε την πορεία των έργων. Οι παρεμβάσεις αυτές στοχεύουν στη δημιουργία ενός ασφαλούς και σύγχρονου περιβάλλοντος για τους μαθητές. Κατά την επίσκεψη στο σχολικό συγκρότημα των ΕΠΑΛ, εκπρόσωποι της Ένωσης Γονέων Καλαμάτας πλησίασαν τον κ. Δήμα. Οι γονείς επέδωσαν στον Υπουργό ένα υπόμνημα διαμαρτυρίας. Το κείμενο αυτό αποτυπώνει τις θέσεις τους για τις ευρύτερες ανάγκες της σχολικής στέγης στην περιοχή.

Ο Χρίστος Δήμας άκουσε με προσοχή τους τοπικούς φορείς. Ο Υπουργός επιβεβαίωσε τη δέσμευση του Υπουργείου Υποδομών και της ΚΤΥΠ Α.Ε. για τη συνεχή βελτίωση των εκπαιδευτικών υποδομών σε ολόκληρη τη Μεσσηνία.