Δημοτική Φιλαρμονική Καλαμάτας: «Δυσαρμονία» στο Δημοτικό Συμβούλιο για το εργασιακό καθεστώς και τις συμβάσεις
Αναλυτικό ρεπορτάζ από τη 12η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας για τη Φιλαρμονική. Δείτε τις τοποθετήσεις των Μ. Νταμάτη, Θ. Βασιλόπουλου, Γ. Φάββα, Β. Τζαμουράνη, Δ. Οικονομάκου και Σπ. Χανδρινού για τις συμβάσεις και την προϋπηρεσία των μουσικών


