Πρωτοβουλία Περικλή Μαντά και «14» βουλευτών για διορθώσεις στον νόμο για τον αιγιαλό

Ο βουλευτής Μεσσηνίας, Περικλής Μαντάς, μαζί με ακόμα 13 συναδέλφους του της Νέας Δημοκρατίας, θέτουν στο επίκεντρο τη βελτίωση του πλαισίου για τον αιγιαλό. Την Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2026, οι βουλευτές πραγματοποίησαν κρίσιμη συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Στόχος της συνάντησης ήταν η επίλυση των προβλημάτων που προέκυψαν από την εφαρμογή της πρόσφατης νομοθεσίας.

Αίτημα για βελτιώσεις στον νόμο 5092/2024

Αρχικά, οι βουλευτές συναντήθηκαν με τη Γενική Γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας, Αντιγόνη Γιαννακάκη. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αναγνώρισαν τις θετικές τομές του υπάρχοντος νόμου, ο οποίος κάλυψε κενά δεκαετιών. Ωστόσο, μετέφεραν την ανάγκη για άμεσες επιμέρους βελτιώσεις, καθώς η πράξη ανέδειξε συγκεκριμένες δυσλειτουργίες.

Ειδικότερα, ο κ. Μαντάς παρουσίασε τεκμηριωμένα στοιχεία από την περιοχή της Μεσσηνίας. Όπως εξήγησε, τα εμπόδια αυτά επηρεάζουν άμεσα τις τουριστικές περιοχές και την τοπική οικονομία. Επομένως, η παρέμβαση των «14» στοχεύει στη στήριξη των επαγγελματιών και των δήμων που εξαρτώνται από την οργανωμένη χρήση της παραλίας.

Δεσμεύσεις από το Υπουργείο

Στη συνέχεια, τα στελέχη του Υπουργείου και ο Υπουργός, Κυριάκος Πιερρακάκης, αξιολόγησαν τις προτάσεις των βουλευτών ως εποικοδομητικές. Μάλιστα, η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας δεσμεύτηκε να εξετάσει σε βάθος τις προτεινόμενες αλλαγές. Σκοπός είναι η ενσωμάτωση των διορθώσεων στην εθνική νομοθεσία το συντομότερο δυνατόν.

Καταλήγοντας, η πρωτοβουλία αυτή ανοίγει τον δρόμο για ένα πιο λειτουργικό πλαίσιο αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας. Συνεπώς, οι εξελίξεις αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τον επιχειρηματικό κόσμο της Μεσσηνίας και ολόκληρης της χώρας.