Π. Μαντάς: Τριπλή παρέμβαση σε Κυπαρισσία, Γαργαλιάνους και Φιλιατρά για σύγχρονα γήπεδα

Σχεδόν 1 εκατ. ευρώ για το γήπεδο Κυπαρισσίας – Δρομολογούνται το Κλειστό Φιλιατρών και οι παρεμβάσεις στους Γαργαλιάνους

Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται ένα ευρύ πλάνο εκσυγχρονισμού των αθλητικών εγκαταστάσεων στον Δήμο Τριφυλίας, με στόχο τη δημιουργία σύγχρονων και ασφαλών χώρων για τη νέα γενιά. Σύμφωνα με πρόσφατη ενημέρωση από τον βουλευτή Μεσσηνίας, Περικλή Μαντά, οι συντονισμένες ενέργειες μεταξύ κεντρικής διοίκησης και τοπικής αυτοδιοίκησης αποδίδουν πλέον καρπούς, με σημαντικές χρηματοδοτήσεις να οριστικοποιούνται.

«Πράσινο φως» για το γήπεδο Κυπαρισσίας

Η πιο σημαντική είδηση αφορά την ανακατασκευή του γηπέδου της Κυπαρισσίας. Ο Δήμος Τριφυλίας εντάχθηκε επίσημα στους δικαιούχους χρηματοδότησης του Υπουργείου Εσωτερικών, με το ποσό να ανέρχεται στις 986.000 ευρώ. Το έργο αυτό αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εικόνα της κομβικής αυτής υποδομής, προσφέροντας στα τοπικά σωματεία και τους αθλούμενους εγκαταστάσεις υψηλών προδιαγραφών.

«Πρόκειται για μια εξέλιξη που τεκμηριώνει ότι μέσα από τη συστηματική προσπάθεια και την ουσιαστική συνεργασία, μπορούμε να πετύχουμε πολλά για τον τόπο μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μαντάς, υπογραμμίζοντας ότι η παρέμβαση αυτή θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και άθλησης στην περιοχή.

Σχέδιο ουσίας σε Γαργαλιάνους και Φιλιατρά

Ο σχεδιασμός όμως δεν σταματά στην Κυπαρισσία. Όπως επισημαίνεται στο ενημερωτικό σημείωμα του βουλευτή:

  • Στους Γαργαλιάνους: Οι εργασίες στο γήπεδο προχωρούν με σταθερούς ρυθμούς. Η συνεργασία με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, εγγυάται τη δημιουργία ασφαλέστερων συνθηκών άθλησης, καλύπτοντας κενά ετών.

  • Στα Φιλιατρά: Μια διαχρονική ανάγκη της τοπικής κοινωνίας οδεύει προς επίλυση, καθώς υπάρχει πλέον η δέσμευση από τον Υπουργό Εσωτερικών, Θεόδωρο Λιβάνιο, για την κατασκευή του νέου Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ. Το έργο αυτό θεωρείται κρίσιμο για την ανάπτυξη των αθλημάτων κλειστού χώρου στην πόλη.

Το «κλειδί» της συνεργασίας

Ο κ. Μαντάς απέδωσε τα εύσημα για την πρόοδο των έργων στην «διαχρονικά άριστη συνεργασία» με τον δήμαρχο Τριφυλίας, Γιώργο Λεβεντάκη. Όπως σημειώνει, η σύμπνοια μεταξύ βουλευτή και δημοτικής αρχής αποτέλεσε τον καθοριστικό παράγοντα για την αποτελεσματική διεκδίκηση πόρων και την αξιοποίηση κάθε χρηματοδοτικού εργαλείου.

«Συνεχίζουμε με σχέδιο και επιμονή», κατέληξε ο κ. Μαντάς, «θέτοντας τις βάσεις για σύγχρονες εγκαταστάσεις που θα αποτελέσουν παρακαταθήκη για τα παιδιά μας και τα αθλητικά σωματεία της Τριφυλίας».