Μπαίνει στην τελική ευθεία η παράκαμψη Νεοχωρίου: Ξεπεράστηκε το «αγκάθι» των απαλλοτριώσεων στο οδικό έργο των 1,6 εκατ. ευρώ!
Ο Δήμαρχος Μεσσήνης Γιώργος Αθανασόπουλος πραγματοποίησε αυτοψία στην παράκαμψη Νεοχωρίου. Ξεκίνησαν οι εργασίες μετά το τέλος των απαλλοτριώσεων.









