Στην Καλαμάτα η «ελίτ» του βόλεϊ Κορασίδων: Με την υποστήριξη του Δήμου η τελική φάση της ΕΣΠΕΠ

Η μεσσηνιακή πρωτεύουσα ετοιμάζεται να υποδεχθεί τις κορυφαίες αθλήτριες της Πελοποννήσου, καθώς αναλαμβάνει τη διεξαγωγή της τελικής φάσης του πρωταθλήματος βόλεϊ Κορασίδων της ΕΣΠΕΠ. Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος υποδέχθηκε σήμερα, Τετάρτη 15 Απριλίου 2026, τον Πρόεδρο του Α.Σ. Απόλλων Καλαμάτας, Παναγιώτη Λυμπέρη, και μέλη του Τμήματος Πετοσφαίρισης, παρουσία του αρμοδίου Αντιδημάρχου Γιώργου Λαζαρίδη.

Αρχικά, η ανάθεση της διοργάνωσης στον Απόλλωνα Καλαμάτας αποτελεί αναγνώριση της περσινής του επιτυχίας ως πρωταθλητή της κατηγορίας. Πιο αναλυτικά, η Ένωση Σωματείων Πετοσφαίρισης Πελοποννήσου (ΕΣΠΕΠ) ενέκρινε το αίτημα του συλλόγου για τη φιλοξενία των αγώνων. Έτσι, ενώ η ημιτελική φάση θα πραγματοποιηθεί στις 18 Απριλίου στο Ναύπλιο, η μεγάλη τελική αναμέτρηση θα διεξαχθεί την Κυριακή 19 Απριλίου 2026 στα γήπεδα της Καλαμάτας.

Επιπλέον, ο Δήμος Καλαμάτας δεσμεύεται να στηρίξει έμπρακτα τη διοργάνωση. Μάλιστα, οι δύο πλευρές συμφώνησαν στη διάθεση των απαραίτητων πόρων και υποδομών, με σκοπό την επίτευξη ενός άρτιου και υψηλού επιπέδου αθλητικού αποτελέσματος. Ταυτόχρονα, ο Δήμαρχος ενημερώθηκε για τις πρόσφατες αγωνιστικές επιτυχίες του Συλλόγου, τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο.

Συμπερασματικά, η διοργάνωση αυτή ενισχύει τη θέση της Καλαμάτας ως κέντρου μεγάλων αθλητικών γεγονότων. Κατόπιν όλων αυτών, ο Απόλλων ξεκινά την αντίστροφη μέτρηση για τον εορτασμό των 100 ετών από την ίδρυσή του, που θα πραγματοποιηθεί το 2027. Τέλος, η συνεργασία του Δήμου με τον ιστορικό σύλλογο διασφαλίζει ότι η γιορτή του βόλεϊ θα προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στους φίλους του αθλητισμού.