«Συμβουλές» Γεωργιάδη σε Χαρίτση – Να μη πάει στον Τσίπρα. Δεν θα ξαναβγεί!

Με το γνωστό του ύφος, ο υπουργός Υγείας παρενέβη στις ραγδαίες εξελίξεις της Αριστεράς, βάζοντας στο στόχαστρο προσωπικά τον Μεσσήνιο βουλευτή και προφητεύοντας το πολιτικό του μέλλον.

FARENEWS.GR: ΠΟΛΙΤΙΚΗ / ΜΕΣΣΗΝΙΑ

Της Αθηνάς Αθηναίου 

Δεν υπάρχει χειρότερο, από το ξυπνάς το πρωί και από συνήθεια να ανοίγεις την τηλεόραση. Ένα γρήγορο ζάπινγκ και την κλείνεις.
Όμως αν πέσεις πάνω στον Σπύρο-Άδωνη Γεωργιάδη ε, πως να το κάνουμε στέκεσαι λίγο, αφού είναι η καλύτερη… ατραξιόν.
Στον Αντ1, ήταν προσκεκλημένος ο υπουργός Υγείας και είπε αρκετά για πολλά θέματα.
Φυσικά είπε και δύο λόγια για το υπουργείο του. Έχουμε το καλύτερο σύστημα υγείας τόνισε! Βλέπει ο κόσμος την πρόοδο που σημειώνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη γι’αυτό και η ΝΔ είναι πρώτη. Ότι  είπαμε το… κάναμε! Θα εγκαινιάσει και μονάδες σε τρία νοσοκομεία στη βόρεια Ελλάδα.
Αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον, είναι η γενική τοποθέτησή του για όλη την πολιτική κατάσταση στη χώρα.
Είπε (ο Γεωργιάδης) πως ο Τσίπρας εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση, ενώ μαθαίνει(;) πως θα φύγουν κάποιοι βουλευτές από τη Νέα Αριστερά. Αναφέρθηκε στον Αλέξη  Χαρίτση , ο οποίος θα ανεξαρτοποιηθεί αλλά ΔΕΝ θα παραιτηθεί από βουλευτής για να τον πάρει ο Τσίπρας. Ωστόσο στη Μεσσηνία θα δραστηριοποιηθεί το νέο σύστημα της ΕΛ.Α.Σ και… πρόβλεψε πως  ο Χαρίτσης δεν θα εκλεγεί αν τον πάρει λίγο πριν τις εκλογές ο Τσίπρας.
Με λίγα λόγια θα τον «πουλήσει» ο Τσίπρας.
Με … πολιτικό ύφος και… σταθερής ιδεολογικής πολιτικής πορείας, «συμβούλεψε» ο Άδωνης  τον Χαρίτση να προσέξει (;)!
Τώρα γιατί επικεντρώθηκε ονομαστικά στον βουλευτή Μεσσηνίας Αλέξη Χαρίτση και όχι σε άλλους βουλευτές, μόνο ο ίδιος ο Γεωργιάδης ξέρει. Είναι έμπειρος στο να μετακινείται από κόμμα σε κόμμα με την διαφορά πως αυτός έβριζε τον Μητσοτάκη όταν ήταν στο ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη και τώρα τον έχει ως… θεό, ενώ στη ΝΔ τον πήρε ο Αντώνης Σαμαράς.( Σε λίγες μέρες θα μάθουμε πόσο εκτιμά και τον Σαμαρά).
Δεν το συνεχίζω διότι είναι δημοσιογραφικά ανήθικο να συγκρίνης τον Χαρίτση με τον Γεωργιάδη.
Όλα τα υπόλοιπα που είπε ο Γεωργιάδης θα είχαν αξία αν η σημερινή ΝΔ παρέμενε κόμμα λαϊκό και όχι το συνονθύλευμα πολυκομματικού συνόλου όπως απαιτεί το Επιτελικό Κράτος.