​Νέο «αίμα» στη Δημοτική Αστυνομία: Υποδοχή των πρώτων ενστολών μετά τη βασική εκπαίδευση

Ολοκληρώθηκε η βασική εκπαίδευση για τους τέσσερις πρώτους ένστολους που πιάνουν δουλειά στους δρόμους της πόλης, ενώ αναμένονται ακόμη δύο για την πλήρη κάλυψη των οργανικών θέσεων.

FARENEWS.GR: ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ / ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

​Σε μια σημαντική προσθήκη για την ενίσχυση της ευταξίας και της καθημερινότητας στην πόλη προχώρησε ο Δήμος Καλαμάτας, καθώς την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε η επίσημη υποδοχή των τεσσάρων (4) πρώτων Δημοτικών Αστυνομικών, οι οποίοι ολοκλήρωσαν επιτυχώς τη βασική τους εκπαίδευση.

​Η στελέχωση της υπηρεσίας αναμένεται να ολοκληρωθεί το αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς εκκρεμεί η άφιξη ακόμη δύο (2) ατόμων, προκειμένου να καλυφθούν πλήρως οι προβλεπόμενες οργανικές θέσεις του Δήμου.

​Στο πλευρό των νέων στελεχών η Διοίκηση

​Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας Κώστας Παπαδάκης υποδέχθηκε τα νέα στελέχη, εκφράζοντας την πλήρη στήριξή του στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνουν για την εξυπηρέτηση και την προστασία των πολιτών.

​«Εύχομαι στα νέα παιδιά της Δημοτικής Αστυνομίας υγεία και καλή δύναμη στο έργο που αναλαμβάνουν. Από τη θέση του Αντιδημάρχου της Δημοτικής Αστυνομίας θα είμαι δίπλα και θα στηρίζω το έργο τους για το καλό των συνδημοτών μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αντιδήμαρχος, δίνοντας το σύνθημα για μια νέα εποχή στην αστυνόμευση των κοινόχρηστων χώρων και την τήρηση των δημοτικών κανονισμών.

​Τα νέα στελέχη αναμένεται να βγουν άμεσα στους δρόμους της Καλαμάτας, εστιάζοντας στην αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων, με έμφαση στο κυκλοφοριακό, την παράνομη στάθμευση και την προστασία των πεζοδρόμων.