Επιτόπιο έλεγχο για την πορεία των εργασιών εξυγίανσης, ενίσχυσης του εξοπλισμού και διαμόρφωσης του εδάφους πραγματοποίησε η ηγεσία της δημοτικής αρχής στην κεντρική παιδική χαρά της πόλης.
FARENEWS.GR: ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ / ΚΟΙΝΩΝΙΑ / ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Επιτόπια αυτοψία στην κεντρική παιδική χαρά «Αναψυκτηρίου», η οποία βρίσκεται επί της οδού Νέδοντος, πραγματοποίησε σήμερα, Τρίτη 16 Ιουνίου 2026, ο Δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος. Στόχος της επίσκεψης ήταν ο έλεγχος της πορείας των εργασιών αναβάθμισης που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ώστε ο χώρος να παραδοθεί σύντομα ασφαλής και πλήρως ανανεωμένος στους μικρούς κατοίκους της πόλης.
Τον Δήμαρχο συνόδευαν οι Αντιδήμαρχοι Δημήτρης Μαστραγγελόπουλος και Κώστας Παπαδάκης, οι οποίοι ενημερώθηκαν από κοινού με τον κ. Βασιλόπουλο από τους υπεύθυνους του έργου για τα μέχρι τώρα βήματα της ανάπλασης.
Τι περιλαμβάνουν οι εργασίες αναβάθμισης
Η παρέμβαση στο σημείο είναι ριζική και στοχεύει στον πλήρη εκσυγχρονισμό του χώρου αναψυχής. Σύμφωνα με την ενημέρωση, οι τεχνικές εργασίες περιλαμβάνουν:
-
Εξυγίανση και κατάλληλη προετοιμασία του εδάφους για την ασφάλεια των παιδιών.
-
Δημιουργία νέων κρασπέδων για την οριοθέτηση των ζωνών παιχνιδιού.
-
Αποξήλωση, συντήρηση και επανατοποθέτηση του υφιστάμενου εξοπλισμού της παιδικής χαράς.
-
Σημαντική ενίσχυση του χώρου με νέες υποδομές και παιχνίδια.
Ανάπλαση με «σφραγίδα» κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΕΗ
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι η συγκεκριμένη παρέμβαση δεν επιβαρύνει τα ταμεία του Δήμου Καλαμάτας. Η κάλυψη της σχετικής δαπάνης γίνεται εξ ολοκλήρου μέσω δωρεάς της εταιρείας «ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.» (ΔΕΗ Α.Ε.), την οποία έχει αποδεχθεί επίσημα ο Δήμος, στο πλαίσιο του διευρυμένου προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της επιχείρησης.