Στ. Κασσελάκης από Καλαμάτα: «Το κράτος λειτουργεί ως απομυζητικός συνέταιρος των επιχειρήσεων» – Προσκλητήριο κατά της αποχής

Ο Στέφανος Κασσελάκης στην συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στην Καλαμάτα εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στο οικονομικό κατεστημένο, μίλησε για τα προβλήματα των Μεσσήνιων παραγωγών και αυτοπροσδιορίστηκε ως ο πολιτικός «outsider» που ήρθε να συγκρουστεί με το σύστημα.

FARENEWS.GR: ΚΑΛΑΜΑΤΑ / ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καλαμάτα, 20 Ιουνίου 2026 – Ο Στέφανος Κασσελάκης παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη τύπου στην Καλαμάτα με αφορμή τα εγκαίνια των νέων γραφείων του κόμματος, στέλνοντας σαφές μήνυμα ανανέωσης και ρεαλισμού, ενώ αυτοπροσδιορίστηκε ως ένας «outsider της πολιτικής» που δέχθηκε πόλεμο από το σύστημα από την πρώτη στιγμή, αλλά αρνείται να υποχωρήσει.

«Ασφυξία» στην αγορά και το κράτος ως «συνέταιρος»

Ο κ. Κασσελάκης ξεκίνησε την ομιλία του αναφερόμενος στην οικονομική πραγματικότητα που βιώνουν οι πολίτες. Όπως σημείωσε, παρά την ευημερία των δημοσιονομικών αριθμών, η κατάσταση στην πραγματική οικονομία και στα πορτοφόλια των πολιτών είναι ασφυκτική. Αναφερόμενος στις συνομιλίες του με τοπικούς καταστηματάρχες στην Καλαμάτα, υπογράμμισε ότι η λιανική αγορά πιέζεται έντονα από:

  • Την προκαταβολή φόρου.

  • Το αυξημένο ενεργειακό κόστος.

  • Την ακρίβεια στα καύσιμα.

Αν και εξήρε τη δυναμική της Καλαμάτας και τη συμβολή του αεροδρομίου της στην επισκεψιμότητα, τόνισε ότι αυτό δεν αρκεί όσο το κράτος λειτουργεί ως «συνέταιρος» που απομυζά τις επιχειρήσεις αντί να παρέχει τις απαραίτητες υποδομές. «Δεν μπορεί να είναι ένα κράτος μόνο για δύο-τρεις μεγάλες εταιρείες σε κάθε κλάδο», δήλωσε χαρακτηριστικά, ζητώντας ένα βαθιά κοινωνικό κράτος που θα εγγυάται Υγεία, Παιδεία και Ασφάλεια, αφήνοντας στη συνέχεια ελεύθερους τους πολίτες να δημιουργήσουν χωρίς κομματικές παρεμβάσεις και «μπάρμπα στην Κορώνη».

Πρωτογενής τομέας, Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα προβλήματα του πρωτογενούς τομέα, με τον κ. Κασσελάκη να κάνει λόγο για «μέγα σκάνδαλο» στον ΟΠΕΚΕΠΕ που προκάλεσε τεράστια ζημιά στους παραγωγούς. Παράλληλα, έθεσε ως άμεσες προτεραιότητες:

  1. Την αντιμετώπιση της έντονης λειψυδρίας.

  2. Την ουσιαστική μείωση του κόστους παραγωγής (αγροτικό πετρέλαιο και ρεύμα).

  3. Την ανάγκη για σωστό branding και τυποποίηση των ελληνικών προϊόντων ώστε να μην εξάγονται «χύμα».

Σχετικά με τον τουρισμό, υπογράμμισε τη σημασία της «φέρουσας ικανότητας» ώστε να προστατεύονται οι τοπικές κοινωνίες, ενώ ζήτησε καλύτερη διασύνδεση και οδικό δίκτυο για ολόκληρη την Περιφέρεια Πελοποννήσου, προκειμένου να επιτευχθεί ουσιαστική αποκέντρωση και να κρατηθούν οι νέοι στον τόπο τους με ανταγωνιστικούς μισθούς βασισμένους στην ελεύθερη οικονομία.

Προσκλητήριο κατά της αποχής: «Να βάλουμε ένα υγιές διαμάντι στη Βουλή»

Κλείνοντας, ο Στέφανος Κασσελάκης ευχαρίστησε τα μέλη που στηρίζουν την προσπάθεια με δικούς τους πόρους και κάλεσε τους πολίτες να γυρίσουν την πλάτη στην αποχή και την ισοπέδωση του «όλοι ίδιοι είναι».

«Πάμε να βάλουμε ένα υγιές διαμάντι στη Βουλή των Ελλήνων στις επερχόμενες εκλογές, που θα είναι γειωμένο στην κοινωνία και δεν θα είναι ένα κόμμα υδροκέφαλο των Αθηνών ή δογματικό των αγκυλώσεων», κατέληξε, καλώντας τους Μεσσήνιους να πλαισιώσουν μαζικά τον αγώνα του.

Υπενθυμίζουμε ότι απόψε στις 19:00 θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια των νέων γραφείων παρόντος του κ. Κασσελάκη.