Δήμος Καλαμάτας: Συνεργασία με την ΟΕΒΕΣ Μεσσηνίας για τον ιστορικό εορτασμό των 100 ετών

Τους ισχυρούς δεσμούς του Δήμου με τον επαγγελματικό και εμπορικό κόσμο της περιοχής επιβεβαίωσε η πρόσφατη συνάντηση του Δημάρχου Θανάση Βασιλόπουλου με τη διοίκηση της ΟΕΒΕΣ Μεσσηνίας. Συγκεκριμένα, ο κ. Βασιλόπουλος υποδέχθηκε στο γραφείο του τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας, Γιώργο Καπερώνη, και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, θέτοντας τις βάσεις για μια νέα κοινή πορεία.

Αρχικά, το βασικό αντικείμενο της συζήτησης αφορούσε τον προγραμματισμό των επίσημων εορτασμών για έναν εμβληματικό σταθμό στην ιστορία του φορέα. Πιο αναλυτικά, η ΟΕΒΕΣ Μεσσηνίας συμπληρώνει φέτος 100 έτη από την ίδρυσή της και σχεδιάζει σειρά εκδηλώσεων για να τιμήσει τον έναν αιώνα προσφοράς της στην τοπική οικονομία. Ταυτόχρονα, ο Δήμαρχος εξέφρασε την πρόθεση του Δήμου να στηρίξει έμπρακτα τις επετειακές δράσεις της Ομοσπονδίας.

Επιπλέον, η ατζέντα της συνάντησης περιέλαβε ευρύτερα ζητήματα που αφορούν την επιχειρηματικότητα και την πρόοδο της Καλαμάτας. Μάλιστα, οι δύο πλευρές αντάλλαξαν απόψεις για την ενίσχυση της τοπικής αγοράς και την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι βιοτέχνες και οι έμποροι. Πράγματι, η συζήτηση ανέδειξε τη σύμπνοια απόψεων σε θέματα που επηρεάζουν άμεσα την οικονομική ανάπτυξη του Δήμου.

Συμπερασματικά, η συνάντηση επισφράγισε την άριστη και διαχρονική συνεργασία ανάμεσα στη δημοτική αρχή και την ΟΕΒΕΣ. Κατόπιν όλων αυτών, οι δύο φορείς ανανεώνουν το ραντεβού τους για τον λεπτομερή σχεδιασμό των εκδηλώσεων. Τέλος, η συνεργασία αυτή αποδεικνύει ότι η σύμπραξη των θεσμών αποτελεί το «κλειδί» για τη σταθερή αναπτυξιακή τροχιά της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας.