Μέσα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης, οι μαθητές της τρίτης γυμνασίου ολοκλήρωσαν έναν σημαντικό κύκλο σπουδών. Στην εκδήλωση έδωσε το «παρών» και η δημοτική αρχή, στέλνοντας ευχές για το νέο ξεκίνημα στο Λύκειο.
FARENEWS.GR: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ / ΚΑΛΑΜΑΤΑ / ΠΑΙΔΕΙΑ
Καλαμάτα, 24 Ιουνίου 2026 – Μια ξεχωριστή και ιδιαίτερα συγκινητική βραδιά έζησαν εχθές το απόγευμα οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς του 6ου Γυμνασίου Καλαμάτας. Στον προαύλιο χώρο του σχολείου πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Γ’ Τάξης, σηματοδοτώντας το τέλος της διαδρομής τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση και την προετοιμασία τους για το Λύκειο.
Μια Γιορτή Γεμάτη Αναμνήσεις και Ευχές για το Μέλλον
Η εκδήλωση περιελάμβανε ομιλίες, από τον διευθυντή του σχολείου Γιώργο Κίντζο, από τον πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Λιάππα Λεωνίδα και την ταμία Αναστασία Δικαιουλάκου ενώ αποχαιρετιστήριο λόγο έβγαλε εκ μέρους των μαθητών η αριστεύσασα Σινάπη χριστίνα. Τα χαμόγελα περίσσευαν, καθώς τα παιδιά αποχαιρέτησαν το γυμνάσιο, έτοιμα να ανοίξουν τα φτερά τους για το επόμενο μεγάλο βήμα.
Το «παρών» στην όμορφη αυτή σχολική γιορτή έδωσε εκπροσωπώντας τον Δήμο Καλαμάτας ο Αντιδήμαρχος, Ηλίας Κουτίβας, ο οποίος παρακολούθησε την τελετή και συνεχάρη θερμά τα παιδιά, τους γονείς τους, καθώς και τον σύλλογο διδασκόντων για την άρτια διοργάνωση και την προσπάθεια όλης της χρονιάς.
Επίσης υπήρξε μουσικό και χορευτικό πρόγραμμα. Ακολούθως μετά την αναμνηστική φωτογράφιση οι απόφοιτοι αμόλησαν μπαλόνια στον ουρανό στα οποία έγραψαν τα ονόματά τους. Πριν το τέλος της εκδήλωσης προσφέρθηκε μπουφές για όλους τους παρευρισκόμενους της βραδιάς.
Τέλος οι απόφοιτοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον Σεπτέμβριο στα θρανία του Λυκείου, παίρνοντας μαζί τους τις καλύτερες αναμνήσεις και τις πιο γλυκές σχολικές εμπειρίες.
