Δήμος Καλαμάτας: Ανακατασκευάστηκαν τα ανοιχτά γήπεδα μπάσκετ και βόλεϊ στην Αγία Τριάδα

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης από τα συνεργεία του Δήμου, παραδίδοντας στους κατοίκους έναν σύγχρονο και λειτουργικό χώρο αναψυχής.

FARENEWS.GR: ΚΑΛΑΜΑΤΑ / ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ & ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Καλαμάτα, 19 Ιουνίου 2026 – Μια σημαντική παρέμβαση για την ενίσχυση του μαζικού αθλητισμού και τη βελτίωση της καθημερινότητας στις γειτονιές της πόλης ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Πλήρως ανακατασκευάστηκαν οι δύο υπαίθριοι αθλητικοί χώροι στο πάρκο της Αγίας Τριάδας, καθώς τις τελευταίες ημέρες ειδικά συνεργεία του Δήμου Καλαμάτας προχώρησαν σε εκτεταμένες εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης στα γήπεδα μπάσκετ και βόλεϊ της περιοχής.

Οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις υλοποιήθηκαν με βασικό στόχο τη ριζική βελτίωση της εικόνας, αλλά και της λειτουργικότητας των αθλητικών εγκαταστάσεων. Πλέον, παιδιά, νέοι αλλά και ενήλικες της γειτονιάς και της ευρύτερης περιοχής έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ξανά με απόλυτη ασφάλεια και άνεση τους συγκεκριμένους χώρους άθλησης και αναψυχής.

Αυτοψία από τη δημοτική αρχή στα ανακαινισμένα γήπεδα

Τα ανακαινισμένα γήπεδα επισκέφθηκαν σήμερα, Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026, ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Δημήτρης Μαστραγγελόπουλος, προκειμένου να δουν από κοντά το αποτέλεσμα των εργασιών.

Ο Δήμαρχος Καλαμάτας υπογράμμισε τη μεγάλη σημασία τέτοιων στοχευμένων παρεμβάσεων, οι οποίες απαντούν άμεσα στις ανάγκες των κατοίκων:

«Ήταν ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής, ώστε τα παιδιά τους να μπορούν να παίζουν σε έναν χώρο ασφαλή και λειτουργικό. Συνεχίζουμε να παρεμβαίνουμε δυναμικά στις αθλητικές υποδομές, γιατί η δημιουργία και η συντήρηση χώρων άθλησης αποτελεί επένδυση στην καθημερινότητα των πολιτών και ιδιαίτερα στη νέα γενιά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Βασιλόπουλος.

Σειρά παίρνουν οι Κοινότητες: Αριοχώρι, Ασπροπουλιά και Θουρία

Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Συντήρησης Υποδομών, Δημήτρης Μαστραγγελόπουλος, ξεκαθάρισε ότι το πλάνο του Δήμου δεν σταματά εδώ. Όπως σημείωσε, οι τεχνικές παρεμβάσεις θα συνεχιστούν με αμείωτο ρυθμό και σε άλλους υπαίθριους αθλητικούς χώρους, μέσω ενός οργανωμένου προγράμματος συντήρησης και ανακατασκευής γηπέδων και στις Κοινότητες του Δήμου Καλαμάτας.

Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο, οι επόμενοι σταθμοί των εργασιών των συνεργείων θα είναι τα ανοιχτά γήπεδα στις Κοινότητες Αριοχωρίου, Ασπροπουλιάς και Θουρίας.